Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Vitamine și minerale » Clubul Sanatatii Walmark

Nocturnia este intalnita în special la persoanele trecute de vârsta de 60 de ani

La un studiu realizat recent de catre un grup de cercetatori de la Universitatea din Nagasaki au luat parte 300 de voluntari, al caror comportament alimentar a fost evaluat indeaproape pe o perioada de trei luni. Participantii au primit sfaturi de la specialisti pentru a isi imbunatati dieta alimentara prin reducerea aportului de sare.
Concluziile studiului au fost prezentate recent in cadrul congresului organizat de European Society of Urology in Londra.

Datele au indicat ca nevoia de a merge la toaleta pe perioada noptii a fost diminuata in randul celor care au tinut cont de sfaturile specialistilor, iar calitatea vietii lor a fost imbunatatita.

Din numarul total de participanti, 98 de persoane au consumat alimente cu un nivel ridicat de sare, in ciuda sfaturilor date de specialisti. Acestia au declarat ca au au mers la toaleta mai des pe durata noptii.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Medlive.hotnews.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Trebuie sa stii sa faci diferenta intre a-ti face poftele din cand in cand si a manca non stop doar preparate nepotrivite. Găsește-ți motivația!

Cerealele integrale sunt esentiale pentru buna functionare a organelor digestive.

Se stie ca leguminoasele frunze contin fibre, dar mai ales minerale si vitamine suficiente pentru ratia zilnica, antioxidanti si substante care faciliteaza digestia. Aceste substante sunt esentiale sanatatii si nu se gasesc in produsele animale pentru ca metabolismul animal este foarte diferit de cel vegetal. Este indicat sa consumati macar doua din aceste zarzavaturi si legume in fiecare zi, de preferabil in stare cruda cand se poate: patrunjel, telina, marar, leustean, rosii, castraveti, fasole boabe sau pastai, mazare, frunze de ceapa sau usturoi, ardei, dovleac, varza si alte legume din familia cruciferelor, urzici, leurda, macris, spanac, stevie etc.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Fasolea, nucile si oleaginoasele, semintele si cerealele sunt surse de proteine vegetale.  Citește mai mult...

Celebrul Dr. Oz a intocmit o lista cu cele mai bune exercitii fizice pentru a scapa de grasimea de pe abdomen.  Găsește-ți motivația!

Indiferent de soiul lor, ardeii iuti ajuta la cresterea ritmului metabolismului si a circulatiei, reducand si poftele alimentare.

Cereale integrale: ovaz si orez brun - Acestea abunda in nutrienti si carbohidrati care iti accelereaza metabolismul si iti stabilizeaza nivelul insulinei. Astfel va fi mai greu pentru corp sa stocheze grasimea, "preferand" sa o transforme in energie.

Broccoli - Bogat in calciu, broccoli contine si vitaminele C, K si A. O portie iti ofera fibre si multe varietati de antioxidanti, leguma fiind buna si in curele de detoxifiere. In concluzie, are mai multi factori care duc la accelerarea metabolismului.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Stimularea metabolismului și consumul anumitor alimente sunt arme de bază pentru evitarea îngrășării. Citește mai mult...

Dacă ai încercat toate dietele de pe lume şi ai făcut şi ceva sport şi tot nu reuşeşti să slăbeşti, de vină pot fi hormonii tăi. Un dezechilibru hormonal poate cauza probleme cu greutatea. Găsește-ți motivația!