Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Vitamine și minerale » Fructe

O portie înseamnă o legumă de mărime medie sau un fruct, cum ar fi un măr, o rosie sau un morcov, o bucată de conopidă, sau câteva prune.

Dieta optimă contine 5 portii de fructe si legume (cel putin 400g pe zi). Nu e mult: O portie înseamnă o legumă de mărime medie sau un fruct, cum ar fi un măr, o rosie sau un morcov, o bucată de conopidă, sau câteva  prune. Acestea sunt un „mobilier” la modă si functional, de care organismul tău are nevoie pe parcursul întregii zile, deoarece nu poate să înmagazineze mai multe vitamine si compusi minerali dintr-o dată.

Împarte 5 portii de fructe si legume pe zi  în 5 mese: mic dejun, gustare de dinaintea prânzului,  prânz, gustare de după-amiază si cină. Dacă îti plac sucurile, alege-le doar pe cele 100% naturale.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Unica. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

N-ai timp sa ajungi la sala? Citește mai mult...

***

Iată ce mici obiceiuri e bine să eviți dacă vrei să rămâi mereu pozitivă! Găsește-ți motivația!

La micul dejun, ai nevoie de ceva sanatos si consistent care sa te tina in forma pana la pranz. De aceea, cerealele trebuie sa faca parte din meniul tau de dimineata.

Specialistii recomanda sa alternezi tipurile de cereale pe care le consumi la micul dejun. Mixeaza orzul cu ovazul, secara, graul, hrisca si orezul. De asemenea, poti amesteca cerealele cu diferite fructe in functie de preferinte. De la banane, kiwi, zmeura, merisoare si fructe de padure, variantele pe care le ai la indemana sunt foarte multe.

De asemenea, poti sa introduci in meniul de dimineata si semintele de chia, care sunt extrem de sanatoase. Iti dam si 5 retete simple cu semintele de chia pentru micul dejun.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, spun medicii si nu fara motiv, mai ales daca alegi cerealele.  Citește mai mult...

Lipsa timpului si nestiinta de a face exercitii fizice in casa sunt principalele motive sau scuze a celor care nu fac suficienta miscare atunci cand vor sa piarda in greutate sau pur si simplu sa se mentina in forma. Găsește-ți motivația!

Reteta Fresh verde

Reteta Fresh verde


Publicat în Dietetik.ro

Puteti folosi cu usurinta un blender, de orice fel aveti voi prin casa si strecurati pulpa.

In general, toate sucurile verzi sunt pline de vitamine, antioxidanti si alte bunataturi care ajuta corpul sa treaca prin astenii, carente, probleme de imunitate. Desigur ma refer la sucurile facute in casa si baute in maxim jumatate de ora de la preparare. Exista norocosi care au aparate super-extra-performante de facut suc dar nu va impiedicati de faptul ca nu sunteti printre ei

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Doua retete reusite cu mure proaspete, realizate in august. Citește mai mult...

Trebuie să mănânc numai când îmi este foame? Află de la Dr. Oz adevărul despre trucurile de slăbit! Găsește-ți motivația!