Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Vitamine și minerale » Fructe

O portie înseamnă o legumă de mărime medie sau un fruct, cum ar fi un măr, o rosie sau un morcov, o bucată de conopidă, sau câteva prune.

Dieta optimă contine 5 portii de fructe si legume (cel putin 400g pe zi). Nu e mult: O portie înseamnă o legumă de mărime medie sau un fruct, cum ar fi un măr, o rosie sau un morcov, o bucată de conopidă, sau câteva  prune. Acestea sunt un „mobilier” la modă si functional, de care organismul tău are nevoie pe parcursul întregii zile, deoarece nu poate să înmagazineze mai multe vitamine si compusi minerali dintr-o dată.

Împarte 5 portii de fructe si legume pe zi  în 5 mese: mic dejun, gustare de dinaintea prânzului,  prânz, gustare de după-amiază si cină. Dacă îti plac sucurile, alege-le doar pe cele 100% naturale.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Unica. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

N-ai timp sa ajungi la sala? Citește mai mult...

***

Conform unor psihologi, femeile mananca mai putin daca sunt barbati in apropiere. Găsește-ți motivația!

Alimente cu valorea energetica

Alimente cu valorea energetica


Publicat în Ziare.com

Alimentele preambalate din UE vor avea inscriptionate pe ambalaj valoarea energetica si cantitatile de grasime, acizi saturati, carbohidrati, proteine, zahar si sare.

Consiliul Competitivitate, reunit joi la Bruxelles, a aprobat, fara dezbatere, un text de compromis menit a oferi garantii ca etichetele alimentelor au inscriptionate informatiile esentiale "intr-un mod clar si lizibil", in urma unui acord cu Parlamentul European stabilit in a doua lectura, se arata intr-un comunicat al Consiliului.

Aprobarea in cadrul Consiliului inseamna practic ca noile reguli privind etichetarea alimentelor sunt adoptate, urmand sa intre in vigoare la 20 de zile dupa publicarea lor in Monitorul Oficial al UE, asteptata la sfarsitul lunii noiembrie. Majoritatea noilor reguli vor deveni aplicabile la trei ani dupa publicarea lor.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Vor fi afisate de ex. si lipidele, acizii grasi saturati, proteinele si sarea. Citește mai mult...

S-a dovedit ştiinţific, faptul că există o zonă a creierului tău pe care poţi să o activezi cu ajutorul recompenselor pentru a deveni mai motivată. Găsește-ți motivația!

Cartofii in regimul de slabit

Cartofii in regimul de slabit


Publicat în Eva.ro

Cartofii nu ingrasa. Mitul potrivit caruia cartofii nu trebuie sa fie inclusi in dieta a fost demontat.

Cercetatorii sustin ca nu exista motive pentru care o persoana care urmeaza un regim de slabit sa elimine cartofii din alimentatie. Preparate corect, aceste legume reprezinta aliati importanti in lupta impotriva kilogramelor. Pregatiti prin metode simple, cat mai aproape de natural, cartofii pot fi de un real folos in dieta de slabit. In plus, aduc o cantitate semnificativa de nutrienti. Cel mai sanatos este sa fierbi cartofii in apa.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Un cartof de marime medie ofera aproximativ 45% din valoarea zilnica de vitamina C. Citește mai mult...

Dr. Oz explica faptul ca forma corpului este strans legata de metabolismul si inclinatiile noastre alimentare, de aceea atunci cand dorim sa slabim ar trebui sa tinem cont si de acest aspect. Găsește-ți motivația!