Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Vitamine și minerale » Omega 3

De ce este bine sa mananci peste gras

In 120 de grame de peste gras se gaseste circa 1.000 de UI de vitamina D, ceea ce inseamna mai mult de 250% din necesarul zilnic.

Marele beneficiu pe care il aduce pestele gras este omega 3 care creste capacitatea de a invata, creste puterea de concentrare, combate depresia si tine la distanta unele din afectiunile celulei nervoase de la dementa senila la schizofrenie.

Neuronii functioneaza mai bine si sinapsele sunt stimulate, in conditiile unui aport care depaseste un nivel minim de omega 3, dar fiind faptul ca acesta intra in structurile celulare ale creierului.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Dietetik.ro. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Mulți confundă colesterolul cu grăsimea Citește mai mult...

***

Andrei Cătălin Stefănescu la vârsta de 39 ani a reuşit să slăbească de la 109,8 kg la 74,5 kg, printr-un proces de slăbire fără suferinţă pe care l-a descoperit singur.  Găsește-ți motivația!

Alimentele inteligentei

Alimentele inteligentei


Publicat în Dietetik.ro

Daca vrei un suport pentru creierul tau iata ce trebuie sa mananci: sfecla, oua, fructe de padure, carne de porc, mere etc.

Alimentele esentiale pentru memoria ta sunt: sfecla, hamsile, ouale, fructele de padure, carnea de porc, varza de Bruxelles, semintele de dovleac, merele si ciocolata neagra.

Sfecla este plina de vitamina B, care este un nutrient esential pentru retinerea si procesarea informatiilor. Sfecla proaspata poate sa fie servita chiar si pe post de antidepresiv. Sfecla contine si acid folic esential pentru protectia inimii.

Hamsile sunt o sursa foarte buna si accesibila de omega 3, o grasime polinesaturata care il protejeaza de imbatranirea prematura si pierderile de memorie.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Doua retete reusite cu mure proaspete, realizate in august. Citește mai mult...

O parte importanta a alimentatiei de zi cu zi ar trebui sa includa legume, fructe si sucuri naturale, intrucat sunt bogate in numeroase vitamine si minerale. Găsește-ți motivația!

Mananca legume si fructe proaspete, bogate in minerale si vitamine, dar sarace in calorii, care te vor ajuta sa fii supla.

Fasolea - Cu siguranta, ai observat cat de multa apa poate absorbi un bob de fasole. Imagineaza-ti ca acest lucru se intampla in intestinul tau si ca, o data cu apa, sunt „prinse“ si alte substante, care nu mai ajung sa fie digerate mai departe. Fasolea are si fibre insolubile, care stimuleaza tranzitul.

Ardeii - Pe langa multa Vitamina A, ardeii mai au ceva: atat in cei grasi, cat si in cei iuti s-au identificat substante care cresc temperatura interna si consumul de oxigen la cica 20 de minunte dupa ce au fost ingerati. Cu alte cuvinte, organismul e fortat sa accelereze metabolismul, ceea ce te poate ajuta sa slabesti. Savureaza-i cruzi sau pe timpul verii, copti.

Fructele de padure - Sunt adevarate rezervoare de pectina. Ajunsa in circulatie, pectina formeaza un gel care „leaga“ glucoza din sange si nu o lasa sa intre in celule. Astfel, glicemia nu scade prea repede, iar senzatia de foame intarzie sa apara.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Solutia este utila pentru ca tu te cunosti cel mai bine pe tine si te poti evalua cinstit si usor. Citește mai mult...

Celebra nutriționistă Mihaela Bilic a tras un semnal de alarmă cu privire la alimentația copiilor. Găsește-ți motivația!