Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Povești de succes » Sfaturi

Cum alegi biscuitii dietetici

Publicat în CuraDeMiere.ro
Cum alegi biscuitii dietetici

Nu mai poti de pofta si vrei sa mananci niste biscuiti? Ca sa nu te ingrasi, alegi biscuiti fara zahar sau grasimi.

In general, biscuitii dietetici sunt facuti cu faina integrala, tarata de grau sau de ovaz, germeni de grau, deci au mai multe fibre decat biscuitii clasici. Ei vor avea un efect mai bun asupra tranzitului intestinal si asupra reglarii glicemiei (mai ales daca au ovaz). Indicele glicemic al biscuitilor dietetici este mai mic. Adesea, biscuitii dietetici sunt bio, fiind facuti din produse nerafinate.

Biscuitii dietetici nu au mai putine calorii. De exemplu, biscuitii simpli, de tip petit beurre, au in general 450 kcal/100 g si 8% grasimi, iar biscuitii dietetici pot avea pana la 20% grasimi. Daca principala ta preocupare sunt caloriile, citeste bine eticheta inainte de a cumpara biscuitii. Alege biscuiti cu o lista de ingrediente scurta, cu un minimum de aditivi. Biscuitii de tip petit beurre cu faina integrala sau tarate sunt cei mai buni pentru regim.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în CuraDeMiere.ro. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Dieta aceasta e una care iti permite sa dai jos rapid surplusul de kilograme si sa nu le pui la loc dupa ce o inchei. Citește mai mult...

***

Kilogramele în plus nu reprezintă o problemă doar pentru că nu mai încapi în blugii skinny de astă vară.  Găsește-ți motivația!

Hrana vie, o optiune pentru fiecare!

Hrana vie, o optiune pentru fiecare!


Publicat în Clubul Sanatatii Walmark

„Durata medie de viata a unui mancator de carne este de 63 de ani. Eu am aproape 85 si inca muncesc la fel de greu ca dintotdeauna. George Bernard Shaw, 1856-1950”

Asociatia Dietetica Americana si Dieteticienii Canadieni sunt de parere ca „dietele vegetariene bine planificate sunt sanatoase, adecvate din punct de vedere nutritiv si confera beneficii sanatatii atunci cand e vorba de prevenirea si tratamentul anumitor boli”.

Dietele vegane (pur vegetariene) si alte tipuri de diete vegetariene bine planificate sunt potrivite pentru toate stagiile vietii, inclusiv in timpul sarcinii, lactatiei, primilor ani de viata, copilariei si adolescentei.

Dietele vegetariene ofera numeroase beneficii nutritionale, inclusiv niveluri scazute de grasime saturata, colesterol si proteina animala, cat si niveluri mai ridicate de carbohidrati, fibre, magneziu, potasiu, vitamina B si antioxidanti, cum ar fi vitaminele C, E si fotochimicale. S-a aratat ca vegetarienii au un index de masa corporala mai scazut decat non-vegetarienii, cat si rata de deces, din cauza bolilor cardiac ischemice, mai scazuta; de asemenea, vegetarienii au nivelul de colesterol din sange mai scazut, tensiune mai scazuta, rate de hipertensiune, diabet de tip 2, risc de cancer la prostata si colon mai scazut.

Dupa ce se consuma carne, apare o stare de somnolenta, nivelul de energie scade, iar organismul se concentreaza pe prelucrarea alimentelor si uneori chiar pe anihilarea „toxinelor”. Astfel, alimentatia vegetarian devine o optiune complet sanatoasa.

Pentru a avea randament in viata de zi cu zi, organismului trebuie sa i se ofere toate substantele de care are nevoie. Pentru o viata sanatoasa, urmatorii nutrienti sunt fundamentali:

Proteinele - alimentele care le contin: seminte de dovleac, fasole, mazare, seminte de floarea-soarelui, soia, tofu etc.

Calciul - alimentele care il contin: portocale, tofu, smochine uscate, broccoli, varza.

Fierul - alimentele care il contin: seminte de dovleac, fasole, spanac, tarate de grau, linte, soia.

Zincul - alimentele care il contin: fasole, porumb, mazare, alune, unt de arahide, seminte de dovleac, floarea soarelui, cerealele fortificate cu zinc.

Vitamina D - simpla expunere la soare este suficienta pentru a asigura organismului necesarul de vitamina D.

Vitamina B12 - nici un aliment vegetalnu reprezinta o sursa sigura de vitamin B12.

Grasimile - alune, nuci si seminte sau avocado, canola si masline.

Iodul - sarea iodata.

Cu cat alimentatia este mai apropriata de natura, cu atat energia consumata este mai mica. Cand vorbim despre alimentatia naturala, vorbim despre sanatate, echilibru, energie, tinerete, vitalitate, imunitate.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Sa adopti un regim vegetarian sanatos nu inseamna doar sa renunti la carne, lapte si oua.  Citește mai mult...

Maria Anderson s-a alaturat unui club care a ajutat-o sa isi controleze alimentatia. Găsește-ți motivația!

10 motive ca sa iubesti apa

10 motive ca sa iubesti apa


Publicat în Irina Reisler

Apa previne si trateaza constipatia, deci este foarte importanta, in orice dieta de slabit.

Apa ne ajuta sa slabim si sa ne mentinem silueta. Ajuta la eliminarea toxinelor si previne aparitia retentiei hidrice. De asemenea, previne si trateaza constipatia, deci este foarte importanta, in orice dieta de slabit.

Studiile specialistilor arata ca un adult sedentar, de virsta medie, ar trebui sa bea pentru fiecare 9 kilograme de greutate a corpului, 8-10 pahare/zi. De exemplu, o persoana de 54 de kilograme, trebuie sa bea 6 pahare cu apa, pentru a acoperi necesarul zilnic. In timpul verii si in timpul efortului fizic, trebuie crescuta si cantitatea de apa consumata.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Un calcul inedit te ajuta sa intelegi. Citește mai mult...

Alegerea gustărilor poate să ridice multe probleme atunci când ţii post. Dacă nu ştii care sunt cele mai nutritive opţiuni, află recomandările celebrului Dr. Oz! Găsește-ți motivația!