Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Povești de succes » Sfaturi

Hainele groase ajută la încălzirea exterioară a corpului, dar pe timpul iernii putem să ne încălzim și din interior spre exterior, iar alimentația ne poate ajuta în acest sens.

Ovazul


Cu cat se raceste vremea, putem consuma mai mult ovaz, mai exact produse integrale din ovaz. Acesta este bogat in fibre si in proteine vegetale, precum si in betaglucan, o substanta care ajuta la reducerea colesterolului cu pana la 10%. Nutrientii din ovaz ajuta metabolismul sa functioneze normal, contribuind astfel la mentinerea temperaturii corporale in limite normale si in sezonul rece.

Supa de fasole neagra


Preparata cu boia iute sau chilli, supa de fasole neagra poate fi o masa ideala pe timp de iarna, caci este o sursa ideala de fier si cupru. O portie de supa de fasole neagra ofera organismului si 15 grame de proteine si fibre, esentiale pentru buna functionare a metabolismului, dar si antioxidanti.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Buna Ziua Iasi. Sunteți autorul articolului? Credit foto Flickr

Îți mai recomandăm:

Toți medicii și toți nutriționiștii recomandă luarea micului dejun. Dar care sunt alimentele recomandate consumului la prima oră a dimineții pentru a avea o sănătate de fier și o siluetă de invidiat?  Citește mai mult...

***

Puterea musculară reflectă o bună conditie fizica, lucru care explica legatura dintre masa musculara si durata de viata. Găsește-ți motivația!

Cine nu-si doreste un abdomen plat fara pic de grasime asa cum vedem in reclame?

Stai in pozitie de drepti. Astfel, poti da impresia ca esti cu cel putin 2,5 kg mai slab/a decat in realitate, o spune Deborah L. Mullen, specialist in educatie fizica si sport. Usor de zis greu de facut. Cum s-ar putea trasnforma o actiune singulara intr-un obicei pe termen lung? Rapunsul este: pilates.

Potrivit unui studiu intins pe o perioada de 6 luni, pe un esantion de 18 persoane care prezentau probleme cu spatele, Pilates-ul s-a dovedit a fi cea mai usoara metoda de a imbunatati postura practicantilor si intari atat muschii abdominali cat si pe cei ai spatelui inferior. Jessica Cassity, intructor de fitness dezvaluie doua exercitii foarte usoare pe care le puteti face fara ca macar sa va dati jos din pat care insa vor avea efecte fantastice asupra taliei voastre.

Urmareste-o pe Jessica Cassity online si Twitter.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Secretul este: pilates. Citește mai mult...

Ce facem, ne schimbam garderoba? Sau revenim la silueta dinaintea sarbatorilor? Găsește-ți motivația!

Multi oameni cred ca a face cancer tine de nesansa, de soarta sau de gene, si ca nu pot influenta acest lucru.

Un studiu publicat in publicatia stiintifica British Journal of Cancer arata ca aproape jumatate din cele 130.000 de cazuri de cancer diagnosticate de-a lungul unui an in Marea Britanie sunt provocate de stilul de viata al pacientului.

"Multi oameni cred ca a face cancer tine de nesansa, de soarta sau de gene, si ca nu pot influenta acest lucru. Analizand dovezile, este absolut evident ca aproximativ 40% din toate cazurile de cancer sunt provocate de lucruri aflate in totalitate sub controlul nostru, pe care le putem schimba".

"Nu ne-am asteptat sa descoperim ca a manca legume si fructe este un factor atat de important in ceea ce priveste protejarea barbatilor de cancer", a comentat profesorul Parkin. "De asemenea, nu ne-am asteptat sa descoperim ca excesul de greutate in randul femeilor constituie un factor de risc pentru cancer mai mare decat alcoolul", a adaugat acesta.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Cel putin 124.000 de noi cazuri de cancer ar putea fi cauzate de supraponderabilitate. Citește mai mult...

Branzeturile, pastele, alcoolul sau maioneza sunt cateva dintre alimentele care iti pot periclita cura de slabire. Găsește-ți motivația!