Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Povești de succes » Trucuri simple

Tii o cura de slabire si ti se pare ca nu vezi rezultate? Apeleaza la cateva trucuri care sa iti accelereze metabolismul si grasimile sa fie arse mai repede.

1. Exercitiile cu greutati

Nu trebuie sa mergi la sala ca sa faci exercitii cu greutati. Cumpara-ti 2 greutati de la un hypermarket si incearca sa iti faci un obicei dimineata sau seara sa lucrezi macar 15 minute cu ele. Recomandate pentru arderile rapide sunt exercitiile lente. 

2. Alergatul si plimbarile lungi

N-ar trebui sa fie prea dificil sa iesi la o tura de alergare seara sau la o plimbare cu prietenii. Specialistii sustin ca persoanele care fac miscare in fiecare zi, au o rata a arderilor grasimilor considerabil mai rapida decat a persoanelor care nu obisnuiesc sa faca miscare zilnic.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Dietetik.ro. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Potrivit Beauty and Style, exercitiile ce iti testeaza rezistenta sunt cele mai potrivite. Citește mai mult...

***

Comoditatea e uneori mai puternică decât dorinţa de a arăta bine, fit, sănătoase, tonice, în formă. De aceea avem nevoie de motivaţii puternice pentru a ne mobiliza.  Găsește-ți motivația!

Cum pregatim un program de slabire?

Cum pregatim un program de slabire?


Publicat în Cristian Margarit

Cristian Margarit a raspuns intrebarilor despre cum sa slabim, intr-un material semnat de CSID.

Ce tip de evaluare este recomandata atunci cand vrem sa scadem in greutate?

In cazul incepatorilor eu recomand o evaluare a modului de viata, a dietei si un control medical cat mai amanuntit, care sa contina cel putin analizele de sange clasice, numarul de urina, o ecografie abdominala, masurarea tensiunii arteriale. Pentru slabire (reducerea stratului de grasime) se incepe si cu evaluarea nivelului de grasime corporala, facut dupa mai multe metode. Pentru cei care trec la nivelul urmator exista testari specializate pentru sportivii de performanta (chiar si un “amator” care se antreneaza intens intra in aceasta categorie), care sa includa si un EKG de efort, tablou hormonal, markeri ai inflamatiei si ai stresului oxidativ.

Urmareste-l pe Cristian Margarit online si Facebook.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Cunoscutul nutritionist Cristian Margarit explica de ce cafeaua cu lapte poate avea efecte nedorite asupra siluetei noastre. Citește mai mult...

Kilogramele în plus nu reprezintă o problemă doar pentru că nu mai încapi în blugii skinny de astă vară.  Găsește-ți motivația!

10 motive ca sa iubesti apa

10 motive ca sa iubesti apa


Publicat în Irina Reisler

Apa previne si trateaza constipatia, deci este foarte importanta, in orice dieta de slabit.

Apa ne ajuta sa slabim si sa ne mentinem silueta. Ajuta la eliminarea toxinelor si previne aparitia retentiei hidrice. De asemenea, previne si trateaza constipatia, deci este foarte importanta, in orice dieta de slabit.

Studiile specialistilor arata ca un adult sedentar, de virsta medie, ar trebui sa bea pentru fiecare 9 kilograme de greutate a corpului, 8-10 pahare/zi. De exemplu, o persoana de 54 de kilograme, trebuie sa bea 6 pahare cu apa, pentru a acoperi necesarul zilnic. In timpul verii si in timpul efortului fizic, trebuie crescuta si cantitatea de apa consumata.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Un calcul inedit te ajuta sa intelegi. Citește mai mult...

Iată câteva semne care îți arată că și tu trebuie să te apuci de operațiunea dieta pe loc! Găsește-ți motivația!