Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Povești de succes » Trucuri simple

15 moduri de a "tăia" 100 de calorii zilnic

Publicat în ClickPentruFemei.ro
15 moduri de a "tăia" 100 de calorii zilnic

Ai observat că hainele au început să te strângă, dar nu ai timp să ții o dietă ca la carte. Poți scăpa de kilogramele în plus și prin reducerea numărului de calorii consumate zi de zi.

Nu este greu să slăbești fără să ții o dietă anume, ci doar să-ți schimbi puțin obiceiurile alimentare, iar rezultatele nu se vor lăsa așteptate!

1)  Ai poftă de gogoși pufoase? Nu este nevoie să te abții, ci în loc de 2-3 mănâncă doar 1.

2)  Înlocuiește carnea de porc cu cea de curcan. Este mult mai sănătoasă și săracă caloric.

3)  Dacă optezi pentru fructe uscate, mănâncă doar cât încap în palma ta și nu întreaga pungă.

4)  În loc să prăjești oul în ulei, mai bine îl fierbi în aceeași formă într-un ibric cu apă.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în ClickPentruFemei.ro. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Uleiul de palmier permite prajirea mai rapida a produselor, ceea ce duce la o absortie mai mica de ulei. Citește mai mult...

***

Dupa mesele copioase de Paste e vremea sa treci pe "verdeturi"! Găsește-ți motivația!

Muzica te face să tragi tare la sală!

Muzica te face să tragi tare la sală!


Publicat în Ce se intampla, Doctore?

Muzica are efect asupra celor care depun efort fizic, pentru că muşchii au o coordonare mai bună, iar oboseala se instalează mai târziu.

În cadrul experimentelor, neurologii au monitorizat mişcarea musculară, consumul de oxigen şi senzaţiile subiecţilor în timp ce depuneau efort pe ritmul muzicii.

Când ascultau muzică, muncitorii lucrau mai mult şi se simţeau mai puţin obosiţi. Acelaşi lucru este valabil şi pentru sportivi, mai ales pentru fotbalişti, care se simt mobilizaţi de cântecele suporterilor.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Flickr

Îți mai recomandăm:

Muzica are efecte terapeutice Citește mai mult...

Exista oameni ale caror povesti dovedesc ca pentru a reusi nu ai nevoie decat de un strop de vointa.  Găsește-ți motivația!

Munca poate fi solicitanta, iar oboseala si stresul sunt factori ce pot contribui la dezvoltarea unor obiceiuri alimentare nesanatoase.

1. Pregateste-ti o salata mare si consistenta pentru pranz
Unul dintre lucrurile care contribuie la acumularea kilogramelor in plus in timpul serviciului il reprezinta mesele in oras.

2. Fa miscare dupa masa de pranz
Cele mai multe companii le ofera angajatilor o pauza de pranz care dureaza o ora. Poti profita de acest timp pentru a face putina miscare. Sedentarismul este una dintre cele mai cunoscute cauze ale obezitatii, iar putin antrenament fizic nu strica nimanui.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Un studiu arata ca in orice moment al anului, 3% dintre angajati sunt in concediu medical din cauza alimentatiei proaste. Citește mai mult...

Sfatul nutriţioniştilor este să alegeţi alimente cât mai naturale, precum fructele şi legumele.  Găsește-ți motivația!