Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Calculator Indice Masă Corporală (BMI)

Calcularea Indicelui de Masă Corporală (IMC sau BMI - Body Mass Index în limba engleză) te ajută să iei decizii privind greutatea ta actuală şi impactul ei asupra sănătăţii tale.

Datorită simplității (este necesară doar greutatea și înălțimea), BMI-ul este una dintre cele mai cunoscute metode de evaluare a gradului de obezitate.

Acest serviciu este gratuit și este oferit de magazinul NaturShop.



BMI-ul tău este ??

  • Subponderal
    ??
  • Normal
    ??
  • Supraponderal
    ??
  • Obez
    ??

Deficitul ponderal (greutate sub media corespunzătoare vârstei și/sau înălțimii) poate conduce la slăbirea sistemul imunitar și te expune la un risc crescut de declanșare a osteoporozei. Îți recomandăm să te adresezi medicului pentru a identifica modalitățile de a crește în greutate într-un mod sănătos. De asemenea îți recomandăm să consulți medicul dacă deficitul ponderal este cauzat de o scădere de greutatea neașteptată.

Încearcă să mănânci sănătos! Include în dieta ta alimente cu mulți nutrienți precum fructe, legume, cereale integrale și alimente cu densitate mare de energie precum uleiul de măsline, nucile și fructele uscate. Introdu gustări sănatoase în intervalele dintre mese, de exemplu nucile sau covrigei integrali, pentru a crește numarul de calorii asimilate Practică exerciții fizice. Printre recomandările doctorilor sunt și exercițiile de forță care stimulează creșterea masei musculare și promovează o creștere sănătoasă în greutate.

Felicitări! Greutatea ta este optimă și contribuie la reducerea riscurilor de sănătate precum tensiunea arterială ridicată, afecțiuni ale inimii, accident vascular și diabet. Pentru a păstra aceste avantaje îți recomandăm:

Continuă să mănânci sănătos. Include în dieta ta alimente cu mulți nutrienți precum fructe, legume, cereale integrale și o cantitate mică de alimente cu densitate mare de energie precum uleiul de măsline, nucile și fructele uscate. Practică exerciții fizice. Încearcă un program zilnic de 30-60 de minute de activitate fizică moderată. Impuneți obiective concrete de sănătate precum tonifierea musculară prin exerciții de forță sau începe un jurnal în care să îți notezi zilnic alimentele consumate și exercițiile efectuate.

Te învităm să iei în considerare beneficiile procesului de slăbire asupra sănătății tale: reducerea riscurilor generate de o tensiune arterială ridicată, afecțiuni ale inimii, accident vascular, diabet precum și creșterea încrederii în sine. Pentru a începe îți recomandăm următoarele:

Încearcă să mănânci mai sănătos. Include în dieta ta alimente cu mulți nutrienți precum fructe, legume, cereale integrale și o cantitate mică de alimente cu densitate mare de energie precum uleiul de măsline, nucile și fructele uscate. Practică exerciții fizice. Consultă medicul cu privire la recomandări de exerciții fizice. Reține că orice formă de mișcare practicată zilnic are efecte imediate pentru sănătatea dumneavoastră. Impuneți obiective concrete de sănătate precum un jurnal în care să îți notezi zilnic alimentele consumate și exercițiile efectuate.