Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Schimbare și motivație » Dr. Mihaela Bilic

Celebra nutriționistă Mihaela Bilic a tras un semnal de alarmă cu privire la alimentația copiilor.

”Nu grăsimea îi îngrășa pe copii! 

Când un adult e supraponderal putem spune că e pe proprie răspundere, că și-a făcut-o cu mână lui. Însă când vine vorba de copii, tragedia e mult mai mare pentru că kilogramele în plus sunt vina părinților.

Un copil e crescut de familie, nu face ce-l tăie capul, deci ideile, obiceiurile, tot ce ține de viață lui are amprenta pregnantă și definitivă a concepțiilor părinților. Iar aici lucrurile sunt greu de schimbat și influențat."

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Libertatea. Sunteți autorul articolului? Credit foto Flickr

Îți mai recomandăm:

Puterea musculară reflectă o bună conditie fizica, lucru care explica legatura dintre masa musculara si durata de viata. Găsește-ți motivația!

Cât de multă apă trebuie să bem vara

Cât de multă apă trebuie să bem vara


Publicat în Romania Libera

În zilele caniculare de vară, hidratarea este foarte importantă pentru a vă menţine într-o formă fizică bună.

În zilele caniculare de vară, hidratarea este foarte importantă pentru a vă menţine într-o formă fizică bună. O hidratare optimă înseamnă un consum zilnic de cel puţin doi litri de apă, la care se adaugă şi alte lichide potrivite pentru zilele toride, precum limonada proaspăt preparată sau ceaiul de fructe cu lămâie şi gheaţă.

"A consuma zilnic 1.5-2 litri ar trebui să fie un reflex simplu, determinat de senzaţia de sete, însă de cele mai multe ori, este nevoie să ne autoimpunem acest gest, fie pentru că nu simţim nevoia de apă, fie pentru că gustul ei nu ne atrage. Apa nu poate fi înlocuită in dieta zilnică, însă există metode prin care să avem un aport optim cu efort minim şi plăcere maximă”, spune nutriţionistul Mihaela Bilic în cartea Sănătatea are gust.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

In zilele toride organismul are nevoie de hidratare, vitamine si minerale. Citește mai mult...

Mihaela Bilic vorbeste despre avantajele si dezavantajele alimentaţiei disociate. Găsește-ți motivația!

Ce e si ce nu e “dieta personalizata”

Ce e si ce nu e “dieta personalizata”


Publicat în Nutritionist.info.ro

Personalizarea se refera la adaptarea regimului alimentar la o multime de caracteristici individuale.

Personalizarea se refera la adaptarea regimului alimentar la o multime de caracteristici individuale si nu la permutarea alimentelor de la o zi la alta, astfel incat sa nu semene cu regimul altei persoane.

Ce elemente se iau in calcul atunci cand se personalizeaza un regim alimentar? In primul rand obiectivul stabilit (scadere, crestere sau mentinere a greutatii) ceea ce va dicta valoarea calorica totala (acest aspect va fi dictat de raportul dintre consumul energetic prin efort fizic si aportul energetic alimentar). Apoi patologie asociata (boli cronice si acute) si parametrii biologici (analize – in special profilul lipidic).

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Revenirea si chiar depasirea greutatii este mai rapida si mai ingrijoratoare in cazul persoanelor care slabesc cu ajutorul unor diete sarace in grasimi. Citește mai mult...

Dr. Bilic: Painea alba are un indice glicemic ridicat si este realizata din faina rafinata, de aceea trebuie evitata. Găsește-ți motivația!