Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Remedii naturiste » Dr. Veronica Daghie

Inainte de a tine acest post, primul pas, obligatoriu de altfel, este sa ne facem un set de analize pentru a vedea daca starea de sanatate ne permite acest lucru.

In primul rand trebuie sa ne stabilim un program de masa zilnic, care sa includa 3 mese principale si 2 gustari. Soia, aliata in post - Pentru cei care tolereaza soia si derivatele, optiuni sanatoase sunt: tofu, lapte si iaurt din soia, granulele din soia fierte (nu prajite!) pentru salate sau chiar o mancare din aceste granule.

Fructele, consumate intotdeauna singure si nu ca desert! De exemplu, legumele se pot asocia atat cu carbohidrati, cat si cu proteine. In aceasta perioada ar trebui sa consumam proteine din: quinoua, linte, naut, ciuperci, pentru a nu simti nevoia de carne. Nu vom manca mai mult decat de obicei.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet

Publicat în Ziare.com. Sunteți autorul articolului?

~
~

Îți mai recomandăm:

Postul Paştelui este o bună ocazie de a mânca mai sănătos decât în alte perioade ale anului. Citește mai mult...

***

Pentru a respecta regulilor unei diete trebuie sa stii pentru ce ai decis sa slabesti. Găsește-ți motivația!