Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Remedii naturiste » Dr. Cristina Balanescu

Când vorbim despre seminţe ne gândim în primul rând la cele de dovleac sau de floarea- soarelui.

Specialistul nostru, dr. Cristina Bălănescu, îţi arată de ce e bine să incluzi semintele în alimentaţia ta zilnică.

- Cânepă: Conţin 10 aminoacizi esenţiali, având 30% proteine pure. În plus, au 40% fibre, cea mai mare cantitate găsită în vreun aliment. Consumul lor previne multe forme de cancer, boli de inimă, Alzheimer sau Parkinson.

- Susan: Sunt bogate în calciu, magneziu, zinc, fier, B1 şi fosfor. Consumul lor micşorează tensiunea şi protejează ficatul. De asemenea, aceste seminţe previn artrita, astmul, migrenele, durerile asociate ciclului menstrual, neplăcerile menopauzei şi ale osteoporozei. Conţin şi mult calciu, putând înlocui cu succes laptele.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet

Publicat în Libertatea. Sunteți autorul articolului?

~
~

Îți mai recomandăm:

Semintele de chia sunt in proportie de 34% pline de acizi grasi omega 3. Citește mai mult...

***

Calcularea caloriilor de la fiecare masă te poate aduce pe culmile disperării. Găsește-ți motivația!