Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Remedii naturiste » Dr. Nicolae Hancu

De ce rişti să te ingrasi în Post?

Publicat în Romania Libera
De ce rişti să te ingrasi în Post?

Postul Paştelui este o bună ocazie de a mânca mai sănătos decât în alte perioade ale anului.

Regula de bază este de a şti în ce cantitate să mâncăm alimente precum soia, ciuperci sau mazăre, în aşa fel încât alimentaţia să ne ofere un aport caloric echilibrat, care să nu îngraşe, dar nici să nu slăbească, porivit Prof. dr. Nicolae Hâncu, autor al Abecedarului de Nutriţie. Pentru micul dejun, acesta recomandă înlocurea lactatelor cu iaurturi şi lapte din soia sau fulgi cu ceai şi pâine prăjită. Dimineaţa mai putem mânca salată de vinete, zacuscă sau humus.

La prânz, putem consuma ghiveciuri de legume, mâncare de mazăre şi fasole sau preparate pe bază de orez cu legume. Totuşi, Hâncu recomandă ca aceste feluri de mâncare să nu fie gătite cu ceapă prăjită. Tot pentru masa principală a zilei sunt recomandate legumele la grătar sau fierte. În cartea sa, profesorul recomandă cartofi fierţi sau copţi şi consideră că ar trebui să evităm cartofii prăjiţi, care conţin de 3-4 ori mai multe calorii.

Urmareste-l pe Dr. Hancu Nicolae online.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet

Publicat în Romania Libera. Sunteți autorul articolului?

~
~

Îți mai recomandăm:

Preşedintele Federaţiei Române de Diabet, prof. dr. Nicolae Hâncu, consideră că nutriţioniştii cei mai buni putem fi noi înşine, dacă asimilăm informaţiile corecte. Citește mai mult...

***

Te-ai gandit vreodata la importanta optimismului atunci cand ai inceput o dieta? Găsește-ți motivația!