Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Remedii naturiste » Apa

Medicul Şerban Damian explică tot ce trebuie să conţină meniul în perioada rece pentru a nu te îngrăşa.

O alimentaţie echilibrată de iarnă, conform specialiştilor, trebuie să cuprindă 55% carbohidraţi, 15% proteine şi 30% grăsimi. Însă mare atenţie la calitatea grăsimilor consumate. Este adevărat că au un rol esenţial în funcţionarea bună a organismului, dar trebuie alese cele nesaturate, de bună calitate, care se găsesc în alimente de origine vegetală şi în preparatele din peşte.

O categorie importantă de grăsimi nesaturate o reprezintă Omega 3 şi Omega 6, care nu pot fi produse de organism, dar pe care este bine să le avem în alimentaţie. Alte surse de grăsimi esenţiale sunt uleiurile vegetale (de in, de rapiţă, de floarea-soarelui), margarina, dar şi fructele oleaginoase (nuci, alune, fistic).

Urmareste-l pe Dr. Şerban Damian online, Facebook, Linkedin si YouTube.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet

Publicat în Unica. Sunteți autorul articolului?

~
~

Îți mai recomandăm:

Medicul nutriţionist Şerban Damian ne spune cum trebuie să mâncăm în perioada Sărbătorilor Pascale astfel încât să nu se îmbolnăvim. Citește mai mult...

***

Amatorii de fast-food sunt si cei care au, in general, un mod de viata mai putin sanatos, mai sedentar. Găsește-ți motivația!