Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Relaxare » Alimentatie relaxare

Riscul a scazut cu 61% in randul persoanelor care consumau multe fibre

Cercetatorii americani au descoperit un alt beneficiu al adoptarii unei diete bogate in fibre, si anume, faptul ca persoanele care obisnuiesc sa manance alimente ce sunt sursa buna de fibre au un risc scazut pentru a dezvolta artitra genunchiului.

Artrita genunchiului, cunoscuta sub numele si de osteatrita, este o boala degenerativa des intalnita la persoanele in varsta, care sufera de dureri datorate uzurii cartilagiilor articulare.

Pentru a ajunge la aceasta constatare, cercetatorii au analizat datele a doua studii de observatie realizate pe termen lung, la care au participat in total circa sase mii de pacienti.

In cadrul ambelor studii aportul mare de fibre din alimentatia participantilor a fost asociat cu un grad de risc redus pentru declansarea artritei la genunchi.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Medlive.hotnews.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Un prim pas foarte important este ca la fiecare masa sa se consume alimentul cu cea mai mica incarcatura calorica.  Găsește-ți motivația!

Când vremea urâtă ne ţine închişi în casă săptămâni la rând, proasta dispoziţie poate fi controlată și prin dietă. Iată ce alimente te ajută!

Chefirul - Este un lactat fermentat cu boabe de chefir, probiotice. Aceste boabe sunt alcătuite din drojdie și din bacterii probiotice. Sunt pline de tryptophan, care ne ajută să facem față problemelor: crește nivelul serotoninei din creier, care ne dă sentimentul de fericire.

Sparanghelul - În omletă este o variantă sănătoasă. Se pune niște sparanghel în omletă în timp ce o prepari. Vârfurile se adaugă, verzi, în omletă sau se fierb câteva secunde.

Portocola - Are multă vitamina C și este accesibilă. Vitamina C normalizează mai repede hormonii stresului și îți va scădea tensiunea arterială.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Pixabay

Îți mai recomandăm:

Kefirul poate fi un excelent aliment care sa te ajute sa scapi rapid de kilogramele acumulate in plus, incepand cu excesul de grasime de pe abdomen. Citește mai mult...

Data viitoare cand unul dintre prietenii tai intreaba daca s-a ingrasat, poate ar trebui sa fii sincer cu el. Găsește-ți motivația!

În cazul în care stilul de viață agitat al unei persoane a devenit deja stresant, experții afirmă că tehnicile de relaxare pot ajuta la redobândirea echilibrului.

Meditația - Orice acțiune repetitivă poate fi o sursă de meditație: mersul pe jos, înotul, pictură, tricotatul - orice activitate care poate calma și relaxa. Sunt suficiente doar 5-10 minute de meditație pe zi pentru a diminua nivelul de stres.  
  
Imaginați-vă relaxat - Cu cât o persoană va reuși să viseze mai mult cu ochii deschiși (culori, imagini, sunete, etc.), cu atât va fi experimentată mai repede relaxarea.  
  
O cană de ceai fierbinte - Dacă sunteți un consumator de cafea ar trebui să vă schimbați acest obicei și să îl înlocuiți cu o cană de ceai cald. 

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Pixabay.com

Îți mai recomandăm:

Nu mai e demult un secret că stresul e sursa tuturor relelor. El ne albeşte părul şi ne face mai scunzi odată cu trecerea timpului, plus că este un factor major în apariţia infarctului şi a altor boli inflamatorii.  Citește mai mult...

Se stie ca un procent de peste 60-80% de cruditati ne poate mentine corpul la o greutate normala. Găsește-ți motivația!