Radio spacer line
Pornim Happy Radio...

FitnessTV

Fericirea este o viața activă.

    • Antrenamentul "Charlie" cu exerciții de slăbit acasă

    • 21 de exercitii pentru intretinerea coloanei vertebrale

    • 10 minute de exerciții pentru talie

    • Andreea Raicu prezintă cele mai bune exerciții pentru abdomen

    • Trei exerciții care te scapă de burtă

    • Exerciții de fitness pentru coloana

    • 21 de exerciții pentru întreținerea coloanei vertebrale

    • Exerciții de relaxare a musculaturii după efort

    • Exercițiu pentru subțierea taliei

fitness video 5 exerciții pentru fesieri

5 exerciții pentru fesieri

Avantajul acestor exerciții este că poți să le faci și acasă. Nu ai nevoie de elemente ajutătoare, o saltea este suficientă. De asemenea, nu contează nivelul de pregătire sportivă pe care îl ai.
fitness video Exerciții pentru un posterior ferm

Exerciții pentru un posterior ferm

Ai nevoie doar de 10 minute de antrenament și o combinație de exerciții eficiente! Așa că, apucă-te de treabă! Dacă lucrezi această grupă musculară de mimin 3 ori pe săptămână, rezultatele nu vor întârzia să apară!
fitness video Exerciții pentru încălzire

Exerciții pentru încălzire

Orice program fitness trebuie să înceapă cu exerciții pentru încălzirea musculaturii. Evitați febra musculară, întinderi sau mai grav, rupturi musculare în câteva minute.
fitness video Exerciții abdomen: Răsuciri cu bara

Exerciții abdomen: Răsuciri cu bara

Răsucirile cu bara lucrează în special oblicii abdominali. Inspiră în momentul în care te rotești în față și expiră în momentul în care răsucești înapoi bara spre poziția de început.
fitness video Full body workout cu șervețele

Full body workout cu șervețele

Ina, antrenor personal, prezintă un antrenament pe intervale folosind doar un set de șervețele. Pentru execuția corectă, pe lângă postură și coordonare, aveți nevoie și de un parchet alunecos.
fitness video Exerciții abdomen: Înclinări laterale cu gantera

Exerciții abdomen: Înclinări laterale cu gantera

Exercițiul Înclinări laterale cu gantera pentru abdomen antrenează în primul rând mușchii oblici și dințatul anterior. Exercițiul poate fi integrat foarte bine la sfârșitul antrenamentului și se execută în 3-4 seturi cu un număr mare de repetări.