Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Familie » Dr. Mihaela Bilic

Celebra nutriționistă Mihaela Bilic a tras un semnal de alarmă cu privire la alimentația copiilor.

”Nu grăsimea îi îngrășa pe copii! 

Când un adult e supraponderal putem spune că e pe proprie răspundere, că și-a făcut-o cu mână lui. Însă când vine vorba de copii, tragedia e mult mai mare pentru că kilogramele în plus sunt vina părinților.

Un copil e crescut de familie, nu face ce-l tăie capul, deci ideile, obiceiurile, tot ce ține de viață lui are amprenta pregnantă și definitivă a concepțiilor părinților. Iar aici lucrurile sunt greu de schimbat și influențat."

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Libertatea. Sunteți autorul articolului? Credit foto Flickr

Îți mai recomandăm:

“40% din şansa noastră de a fi fericiţi stă în capacitatea noastră de schimbare”, spune Sonja Lyubomirski, cercetător al revistei Psychology Today la Universitatea din California. Găsește-ți motivația!

O dieta care consta in mare parte din legume si fructe, tinuta mai mult de o luna, nu va face nicio diferenta pe termen lung.

Daca obisnuiai sa recurgi la gustari sanatoase care constau in fructe si legume crezand ca astfel vei tine la distanta poftele, afla ca efortul tau era in zadar. Mai mult, trucul de a manca fructe si legume pentru ca sunt satioase si te impiedica sa mananci mai putin, nu este o metoda eficienta pe termen lung, arata un studiu de specialitate.

Cercetarea a scos la iveala faptul ca un consum de fucte si legume uscate inainte de masa iti poate da senzatia de satietate, reusind astfel sa mananci mai putin in timpul mesei, insa o dieta care consta in mare parte din legume si fructe, tinuta mai mult de o luna, nu va face nicio diferenta pe termen lung.
 

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Incearca sa nu mai ai stocuri de produse nesanatose si pune in loc migdale, nuci, branza, fructe si legume, ton, pui si somon.  Citește mai mult...

Ce facem, ne schimbam garderoba? Sau revenim la silueta dinaintea sarbatorilor? Găsește-ți motivația!

Calcularea caloriilor de la fiecare masă te poate aduce pe culmile disperării.

Prin simple substituţii pe care le poţi face vei reduce numărul caloriilor fără mari bătăi de cap. Trebuie doar să îţi alegi atent alimentele pe care le consumi într-o zi şi să cunoşti câteva trucuri recomandate .

1. Cerealele dulci de la micul dejun trebuie consumate cu măsură
2. Înlocuieşte îngheţata din comerţ cu bananele congelate
3. Înlocuieşte dulciurile cu un mix de nuci, fructe uscate şi ciocolată neagră

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Pixabay.com

Îți mai recomandăm:

Renunţă la sucuri carbogozoase şi optează pentru apă cu lămâie, eventual îndulcită cu foarte puţină miere naturală.  Citește mai mult...

Nutritionistii au atras atentia ca cea mai buna solutie este respectarea orei de pranz. Găsește-ți motivația!