Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Dezvoltare personală » Dr. Mehmet Oz

Fibrele sunt foarte importante pentru sănătatea digestivă şi a întregului organism. Învaţă de la Doctor Mehmet Oz ce alimente au mai multe fibre, ca să eviţi blocajele intestinale.

Doctor Oz insistă că o dietă echilibrată este cel mai bun mod de a rămâne sănătos, iar fibrele sunt o parte importantă a unei astfel de diete.

Fructe: zmeură (8 grame pe ceaşcă), prune (7,7 grame fibre la o ceaşcă de fructe), pere (5 grame), mango şi mere (3 grame).

Pâine şi cereale: secară (5,6 grame fibre la 2 felii de pâine de secară), pâine integrală (5,2 grame fibre), quinoa (5 grame la o ceaşcă), ovăr şi orez (3 grame).

Legume: anghinare (10,3 grame), boabe de soia prelucrate (10,3 grame la jumătate de ceaşcă), broccoli (5,5 grame la ceaşcă), cartofi (4,4 grame la ceaşcă).

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Unica.ro. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Consumati fibre zilnic, in cantitati generoase pentru sanatatea intregului organism, nu doar pentru sistemul digestiv. Citește mai mult...

***

Cea mai buna alegere sunt alimentele cu densitate energetica redusa, insa cu densitate nutritionala mare. Iar acestea sunt legumele. Găsește-ți motivația!

S-a dovedit ştiinţific, faptul că există o zonă a creierului tău pe care poţi să o activezi cu ajutorul recompenselor pentru a deveni mai motivată.

Conform unui studiu publicat de revista PloSBiology şi Universitatea Pierre din Franta, această zonă este cunoscută sub numele de striatul ventral sau „centrul universal al motivării” şi este responsabilă cu semnalarea recompenselor. Astfel, de fiecare dată când ţi se activează această zonă, îţi creşte şi mai mult motivaţia.

"După calitatea orelor pe care le susţii, motivarea este cel mai important aspect în lucrul cu clientele. Pentru cele care vor să slăbească şi nu sunt obişnuite deloc cu antrenamentele, sunt esenţiale discutarea şi stabilirea împreună a unor obiective realiste care să le aducă suficiente recompense încă de la primele ore. Apoi, o relaţie cât mai apropiată şi deschisă le va determina să se simtă confortabil în prezenţa ta şi le va motiva şi mai mult. Restul înseamnă multă muncă, multe sărituri, sute de calorii arse şi bineînţeles o alimentaţie echilibrată şi sănătoasă”, afirmă Diana Ştirbu, instructor internaţional de Kangoo Jumps.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Există o serie de trucuri şi recompense, testate de specialişti, pe care persoanele sedentare le pot folosi pentru a se automotiva să facă mişcare. Citește mai mult...

In emisiunea sa, celebrul doctor promoveaza alimentatia sanatoasa. Iata 6 alimente pe care le prefera Dr. Oz si care nu-i lipsesc niciodata din bucatarie. Găsește-ți motivația!

Celebra nutriționistă Mihaela Bilic a tras un semnal de alarmă cu privire la alimentația copiilor.

”Nu grăsimea îi îngrășa pe copii! 

Când un adult e supraponderal putem spune că e pe proprie răspundere, că și-a făcut-o cu mână lui. Însă când vine vorba de copii, tragedia e mult mai mare pentru că kilogramele în plus sunt vina părinților.

Un copil e crescut de familie, nu face ce-l tăie capul, deci ideile, obiceiurile, tot ce ține de viață lui are amprenta pregnantă și definitivă a concepțiilor părinților. Iar aici lucrurile sunt greu de schimbat și influențat."

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Flickr

Îți mai recomandăm:

Echilibrul chimic al creierului este afectat de o dieta care nu contine zahar. Găsește-ți motivația!