Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Deborah L. Mullen

Cine nu-si doreste un abdomen plat fara pic de grasime asa cum vedem in reclame?

Stai in pozitie de drepti. Astfel, poti da impresia ca esti cu cel putin 2,5 kg mai slab/a decat in realitate, o spune Deborah L. Mullen, specialist in educatie fizica si sport. Usor de zis greu de facut. Cum s-ar putea trasnforma o actiune singulara intr-un obicei pe termen lung? Rapunsul este: pilates.

Potrivit unui studiu intins pe o perioada de 6 luni, pe un esantion de 18 persoane care prezentau probleme cu spatele, Pilates-ul s-a dovedit a fi cea mai usoara metoda de a imbunatati postura practicantilor si intari atat muschii abdominali cat si pe cei ai spatelui inferior. Jessica Cassity, intructor de fitness dezvaluie doua exercitii foarte usoare pe care le puteti face fara ca macar sa va dati jos din pat care insa vor avea efecte fantastice asupra taliei voastre.

Urmareste-o pe Jessica Cassity online si Twitter.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în SfatulParintilor.ro. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Secretul este: pilates. Citește mai mult...

***

Daca trisezi in timpul dietei cu gustari la ore tarzii sau cu excese in weekend, stii foarte bine motivele pentru care nu slabesti. Găsește-ți motivația!

Fandarile sunt unele dintre cele mai intalnite exercitii pentru a lucra muschii feselor.

Celulita, cel mai de temut dusman al femeilor, apare la majoritatea femeilor si nu tine cont de greutate sau varsta. Exercitiile pentru fund reprezinta o provocare deoarece sunt destul de dificile si lucreaza atat muschii feselor, cat si muschii picioarelor. Pentru a scapa de celulita de pe fund si a intari musculatura din aceasta zona, iata cateva exercitii simple: Fandarile sunt unele dintre cele mai intalnite exercitii pentru a lucra muschii feselor. Stai dreapta, cu mainile pe solduri si cu picioarele usor departate. Intinde piciorul drept in fata si calca pe intreaga talpa. Coboara usor cu piciorul stang pana cand atingi podeaua si apoi revino in pozitia initiala. Realizeaza 3 serii a cate 15 exercitii, apoi schimba piciorul.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Un program de exercitii in parc poate fi la fel de eficient precum o ora de fitness, daca stii cum sa alternezi miscarile. Citește mai mult...

Iată câteva semne care îți arată că și tu trebuie să te apuci de operațiunea dieta pe loc! Găsește-ți motivația!

Cum slăbesc şi arată fabulos vedetele?

Cum slăbesc şi arată fabulos vedetele?


Publicat în Ce se intampla doctore?

Poate cea mai înverşunată luptă cu kilogramele în plus a fost dată de Renée Zellweger.

Poate cea mai înverşunată luptă cu kilogramele în plus a fost dată de Renée Zellweger. De ce să nu recunoaştem, a fost una dintre cele mai mediatizate diete de pe planetă. A fost concepută de celebrul doctor Atkins şi presupune eliminarea oricăror carbohidraţi din meniurile zilnice. Astfel, sunt interzise fructele, legumele, cerealele.

Vitaminele pe care le aduc în mod natural vegetalele sunt înlocuite de suplimente alimentare. Programul se desfăşoară pe o schemă compusă din 4 faze. Prima fază durează aproximativ 14 zile şi este cea mai drastică din tot regimul. Carbohidraţii permişi sunt limitaţi la doar 20 g pe zi. Odată începută faza a 2-a a dietei, raţia de carbohidraţi creşte cu 5 g pe săptămână, până când va fi atins nivelul maxim.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Puteti consuma carne, peste, oua, lactate, grasimi vegetale, pe saturate, la orice ora.  Citește mai mult...

Un corp sănătos şi o greutate satisfăcătoare presupune schimbarea obiceurilor alimentare pe viaţă, nu doar pentru o zi. Găsește-ți motivația!