Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Antrenamente fitness » Cardio

Dacă vreţi să slăbiţi, să vă tonifiaţi sau pur şi simplu să vă menţineţi tonusul, urmăriţi materialul video de mai jos!

Pentru că îşi doreşte ca filmuleţele sale să fie dinamice, să vă motiveze să faceţi sport, Florin a filmat preţ de 5 ore în natură, în mijlocul iernii! Dacă el a îndurat asemenea condiţii vitrege, înseamnă că tu sigur o să reuşeşti să faci exerciţiile cardio la tine în sufragerie!

„Sunt sigur că te-ai plictisit să alergi tot timpul în parc, pe acelaşi traseu sau să mergi la sală şi să faci acelaşi program de cardio. Eu îţi vin în ajutor cu altfel de exerciţii, ce îţi vor solicita aparatul cardio-respirator, dar în acelaşi timp îţi vor lucra şi musculatura. Faptul că alternezi acest tip de mişcări în ritm cardio, cu cele statice, de tonifiere, împreună îţi vor forma un corp de invidiat” spune Neby.

Urmareste-l pe Florin Neby online, Facebook si YouTube.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Unica. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Florin Neby e la datorie şi îţi arată astăzi o serie de exerciţii perfecte pentru tonifierea picioarelor, dar şi pentru menţinere. Citește mai mult...

***

Primul lucru pe care il avem de facut este sa ne organizam. Găsește-ți motivația!

Exercitiile de aerobic sunt o modalitate cat se poate de buna de a scapa de caloriile in exces.

Exercitiile de aerobic sunt o modalitate cat se poate de buna de a scapa de caloriile in exces, de a-ti modela corpul dupa bunul plac, dar si pentru a te relaxa, dupa o zi obositoare si stresanta.

In cazul in care nu poti sa ajungi la o sala, pentru ca programul nu iti permite, este in regula sa faci putin sport si acasa, in propria sufragerie, fragmentand programul in functie de diversele grupe de muschi pe care vrei sa le lucrezi.

Data trecuta i-am cerut ajutorul antrenoarei de Kangoo Jumps Diana Stirbu pentru a ne arata cateva exercitii de modelat abdomenul. Acum a venit randul picioarelor si posteriorului. Fie ca alegi sa le faci cu ghetele de Kangoo Jumps in picioare sau nu, ele te vor ajuta sa ajungi la formele mult dorite.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Exercitiile facute acasa reprezinta o optiune, insa adesea apar dureri ingrozitoare de coloana, de gat, iar rezultatele intarzie sa se vada.  Citește mai mult...

Doctor Oz iti garanteaza ca vei avea silueta mult visata daca mananci supa din belsug, in detrimentul altor meniuri. Găsește-ți motivația!

Cine nu-si doreste un abdomen plat fara pic de grasime asa cum vedem in reclame?

Stai in pozitie de drepti. Astfel, poti da impresia ca esti cu cel putin 2,5 kg mai slab/a decat in realitate, o spune Deborah L. Mullen, specialist in educatie fizica si sport. Usor de zis greu de facut. Cum s-ar putea trasnforma o actiune singulara intr-un obicei pe termen lung? Rapunsul este: pilates.

Potrivit unui studiu intins pe o perioada de 6 luni, pe un esantion de 18 persoane care prezentau probleme cu spatele, Pilates-ul s-a dovedit a fi cea mai usoara metoda de a imbunatati postura practicantilor si intari atat muschii abdominali cat si pe cei ai spatelui inferior. Jessica Cassity, intructor de fitness dezvaluie doua exercitii foarte usoare pe care le puteti face fara ca macar sa va dati jos din pat care insa vor avea efecte fantastice asupra taliei voastre.

Urmareste-o pe Jessica Cassity online si Twitter.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Secretul este: pilates. Citește mai mult...

De cate ori nu te-ai trezit spunand "Gata! De luni ma apuc de dieta!" si nu ai reusit sa duci la capat ce ti-ai propus. Găsește-ți motivația!