Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Alimentatie » Alimentatie echilibrata

Nebunia știrilor false despre sănătate și domeniile conexe acesteia merge foarte departe

Brânza dă dependență precum cocaina? O linguriță de miere cu scorțișoară poate să "topească" grăsimea în numai 7 zile?

Imunizarea face mai mult rău decât bine? Toată lumea ar trebui să ia vitamine? Există metode revoluționare de slăbit, albit dinții sau îndreptat ridurile pe care medicii nu vor să le afli?

Nebunia știrilor false despre sănătate și domeniile conexe acesteia merge mult mai departe. O știre care a făcut înconjorul globului spune că brânza creează dependență "precum cocaina" sau, în general, precum drogurile. Regăsim informația și pe site-uri românești.

Este încă un caz notoriu de fragment dintr-un studiu științific care este preluat de mass-media și generalizat, apoi transformat într-o cu totul și cu totul altă informație.

De fapt, studiul citat de aceste publicații pornește de la altă premisă: cercetătorii de la Universitatea din Michigan le cer subiecților lor să precizeze, dintr-o listă de mâncăruri, care sunt alimentele cel mai greu de consumat în mod controlat și în porții.

În rezultatele obținute, brânza este depășită cu succes de către cartofii prăjiți, înghețată, pizza, tort sau chipsuri. În aceeași listă, dar sub brânză, se clasează bananele, ouăle, friptura sau broccoli.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Pressone.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Incearca sa folosesti din ce in ce mai putin zahar pana cand vei observa ca poti sa consumi ceaiurile si fara zahar.  Găsește-ți motivația!

Consumati fructe de padure, in special afine

Consumati fructe de padure, in special afine


Publicat în Nutritionist.info.ro

O ceasca de afine, adica o portie, aduce in organism doar 80 kcal.

De ce sunt considerate sanatoase afine? Pentru ca sunt pline de antioxidanti, flavonoide si vitamine care ajuta la prevenirea deteriorarii celulare. Antioxidantii protejeaza celulele stabilizand radicalii liberi, ceea ce reduce efectul lor distructiv asupra structurilor celulare.

Sucul de afine si alte produse pot fi hranitoare, dar contin fibre in cantitate mult mai mica decat fructele intregi, iar adaugarea de zahar reduce valoarea lor nutritiva.

Cele mai mari beneficii se obtin in urma consumului de afine crude si proaspete. O ceasca de afine, adica o portie, aduce in organism doar 80 kcal.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Adaugati-le in cereale, in inghetata, in sucuri de fructe. Chiar si coapte, afinele isi patreaza o parte dintre proprietati Citește mai mult...

Aplicatia „Aherk!” posteaza imagini neplacute despre persoanele care nu reusesc sa isi indeplineasca obiectivele in ceea ce priveste dietele.  Găsește-ți motivația!

Ştiai că doar 200 de grame de salată de legume acoperă o treime din necesarul zilnic de vitamina C?

Din oferta bogată a toamnei nu lipsesc roşiile şi castraveţii, surse veritabile de vitamine şi de minerale. Ştiai că doar 200 de grame de salată de legume acoperă o treime din necesarul zilnic de vitamina C?

Roşiile şi castraveţii fac parte din legumele care conţin o cantitate mare de apă, dar puţine calorii. Roşiile conţin până la 90% apă, fiind un diuretic şi un depurativ excelent, susţin specialiştii în nutriţie. Pe de altă parte, castraveţii au un indice ridicat al saţietăţii, iar acest lucru se datorează faptului că ei conţin foarte multă apă: aproape (95-96%). 

De exemplu, 100 grame de castraveţi conţin doar 14 calorii. Pentru curele de detoxifiere sau cele de slăbire sunt recomandate roşiile, dar şi castraveţii, mai ales că cele două legume conţin vitaminele şi mineralele de care organismul are nevoie pentru menţinerea stării de sănătate.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Fructele şi legumele răcoritoare specifice aceste perioade ne aduce aportul necesar de vitamine şi proteine. Citește mai mult...

Iată ce emoții pozitive îți influențează într-o foarte mare măsură starea de sănătate fizică, dar și psihică. Găsește-ți motivația!