Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Alimentatie » Greseli in dieta

Pericolul din batoanele de slăbit

Publicat în Stirile ProTV
Pericolul din batoanele de slăbit

Batoanele de slăbit tentează multe persoane care vor să-și modeleze silueta. Se consumă rapid și deseori sunt preferate unui meniu care necesită preparare.

”Daca mergem la sport, putem sa mincam un baton si o banana inainte de sport ca sa ne aducem un aport rapid de carbohidrati”, spune Antonela Burlacu, medic primar endocrinolog.

Combinatia mentine glucoza in sange in timpul activitatii fizice. Dar vorbim despre un desert. Nu poate sa inlocuiasca mesele principale.

Aceste preparate sunt sarace in vitamine, minerale, proteine si grasimi. Daca inlocuiti mesele principale cu un baton, lipsa nutrientilor poate insemna oboseala accentuata, ametelea, senzatie de lesin.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Stirile ProTV. Sunteți autorul articolului? Credit foto Flickr

Îți mai recomandăm:

Probabil cea mai consumata gustare, iaurtul este un aliment sanatos si foarte hranitor. Citește mai mult...

***

Peste 200 de gravide, mămici cu bebeluși în marsupiu, mame alături de copii pe triciclete sau pe propriile biciclete, precum și tătici, bunici, unchi, mătuși, bone, au pedalat sâmbătă, 26 septembrie, în prima ediție a Paradei ”Mămici pe Biciclete” din București. Găsește-ți motivația!

Stai in pozitie de drepti. Astfel, poti da impresia ca esti cu cel putin 2,5 kg mai slaba decat in realitate.

Stai in pozitie de drepti. Astfel, poti da impresia ca esti cu cel putin 2,5 kg mai slaba decat in realitate, o spune Deborah L. Mullen, specialist in educatie fizica si sport. Usor de zis, greu de facut. Cum s-ar putea trasnforma o actiune singulara intr-un obicei pe termen lung? Rapunsul este: pilates.

Potrivit unui studiu intins pe o perioada de 6 luni, pe un esantion de 18 persoane care prezentau probleme cu spatele, pilates-ul s-a dovedit a fi cea mai usoara metoda de a imbunatati postura practicantilor si intari atat muschii abdominali cat si pe cei ai spatelui inferior. Jessica Cassity, intructor de fitness dezvalui doua exercitii foarte usoare pe care le puteti face fara ca macar sa va dati jos din pat care insa vor avea efecte fantastice asupra taliei voastre.

Urmareste-o pe Deborah L. Mullen pe Facebook.

Urmareste Jessica Cassity online, Facebook si Twitter.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Secretul este: pilates. Citește mai mult...

In cat timp voi slabi X kilograme? In cat timp voi arata asa cum vreau? Găsește-ți motivația!

Un mic dejun cu Banana Burrito

Un mic dejun cu Banana Burrito


Publicat în DivaHair.ro

Va propunem o reteta exotica, originala, delicioasa si foarte usor de preparat: Banana Burrito!

Pentru Banana Burrito aveti nevoie de urmatoarele ingrediente (pentru 4 persoane): 4 clatite, o lingura de miere, 2 linguri gem dietetic de capusi/zmeura/caise (se gaseste in supermarket, la produse dietetice), 4 banane si 3 linguri de cocos (fara adaos de zahar).

Mod de preparare: aseza clatitele pe o farfurie intinsa si unge fiecare clatita cu putina miere. Adauga cantitatea dorita de gem/marmelada dietetica de capsuni/zmeura, presara putina nuca de cocos rasa. In mijlocul lipiei aseaza o banana intreaga, decojita. Ruleaza clatita si strange-o bine cu ajutorul unui servet din hartie, eventual prinde-o cu 2 scobitori, pentru a nu se desface. Pune farfuria cu clatite si banane in cuptorul cu microunde timp de 35 de secunde.

Acest preparat se serveste cald, cu putin iaurt pe deasupra si cu fulgi de cocos.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Astazi iti voi prezenta o reteta excelenta de mic dejun: omleta cu legume Acapulco, la cuptor.  Citește mai mult...

Interviu cu Mihaela Stroe, expert în inteligenţa nonverbală şi în analiză comportamentală Găsește-ți motivația!