Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

Alimentatie » Fructe

O portie înseamnă o legumă de mărime medie sau un fruct, cum ar fi un măr, o rosie sau un morcov, o bucată de conopidă, sau câteva prune.

Dieta optimă contine 5 portii de fructe si legume (cel putin 400g pe zi). Nu e mult: O portie înseamnă o legumă de mărime medie sau un fruct, cum ar fi un măr, o rosie sau un morcov, o bucată de conopidă, sau câteva  prune. Acestea sunt un „mobilier” la modă si functional, de care organismul tău are nevoie pe parcursul întregii zile, deoarece nu poate să înmagazineze mai multe vitamine si compusi minerali dintr-o dată.

Împarte 5 portii de fructe si legume pe zi  în 5 mese: mic dejun, gustare de dinaintea prânzului,  prânz, gustare de după-amiază si cină. Dacă îti plac sucurile, alege-le doar pe cele 100% naturale.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Unica. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

N-ai timp sa ajungi la sala? Citește mai mult...

***

Iată ce alimente nu trebuie să lipsească din dieta ta pe tot sezonul rece si care sunt beneficiile acestora. Găsește-ți motivația!

S-a descoperit ca oamenii care mancau alimente precum migdale, alune caju sau fistic, aveau o greutate mai mica.

Desi sunt adesea eliminate din alimentatie din cauza continutului ridicat de grasimi, specialistii spun ca nucile, alunele sau migdalele te pot ajuta sa iti mentii silueta.

In urma unui studiu s-a descoperit ca oamenii care mancau alimente precum migdale, alune caju sau fistic, aveau o greutate mai mica, un indice de masa corporala scazut si circumferinta taliei vizibil mai mica decat cei care nu consumau astfel de tipuri de nuci si alune. Expertii recomanda o cantitate de 50 de grame de nuci si alune pe zi, echivalentul a trei linguri, ca parte a unei diete sanatoase.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Alături de nuci şi alte tipuri de alune, precum migdale, fistic sau caju sunt bogate în nutrienţi care contribuie la arderea grăsimilor, previn riscul afecţiunilor cardiovasculare şi reduc simptomele sindromului premenstrual.  Citește mai mult...

Sfatul nutriţioniştilor este să alegeţi alimente cât mai naturale, precum fructele şi legumele.  Găsește-ți motivația!

Slabeste cu cel mai bun mic-dejun

Slabeste cu cel mai bun mic-dejun


Publicat în Click Sanatate

Dupa un mic-dejun consistent, creierul este satul iar senzatia de foame dispare.

Astazi, aflati de ce este atat de important sa serviti in fiecare dimineata un mic-dejun consistent. Creierul nostru e flamand: are nevoie de 5-6 grame de zahar pe ora. In timpul noptii, el consuma rezervele noastre de zahar, iar dimineata, acestea trebuie completate cel mai bine cu cereale.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Daca urmezi o dieta pentru slabit atunci ridichea va fi un aliat impotriva kilogramelor in plus.  Citește mai mult...

Ambitia, vointa, perseverenta, increderea si optimismul sunt cele mai importante secrete ale reusitei. Găsește-ți motivația!