Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

Alergare » Alergare

Un pont bun este ca un prieten de nădejde. Va fi întotdeauna acolo atunci când ai nevoie de el.

“Nu te mai impotrivi”. Asta e ceea ce un tovaras maratonist a strigat la mine acum multi ani in mijlocul unui maraton foarte vantos. „Nu te impotrivi vantului, omule,” a spus el. „Asteapta pana la punctul de intoarcere si mareste ritmul cand vantul iti bate din spate”.

Simplitatea absoluta a acelui pont! Pana mi-a spus asta, eram intrat cu totul in cursa. Sa fii al dracului de vant, eu imi voi mentine ritmul sau voi muri incercand. Multumita acelui pont primit de la un maratonist veteran, n-am facut nici una din astea. Pana la urma am alergat o cursa buna. Mi-am amintit sfatul lui in fiecare alergare sau cursa vantoasa de atunci incolo. Asta a chestia cu un pont bun: ca un prieten de nadejde, va fi intotdeauna acolo atunci cand ai nevoie de el.

Primul pont este: Cea mai mare greseala pe care o fac alergatorii incepatori este ca tind sa gandeasca in masuri kilometrice – 1 km, 2 km, 3, km. Alergatorii incepatori au nevoie sa gandeasca in minute, nu in kilometri.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Andreirosu.org. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Cititi mereu ambalajul alimentelor intrucat este foarte important sa stiti cate calorii contine alimentul respectiv pentru a sti cum, cand si cat sa consumati.  Găsește-ți motivația!

Alergatul intareste inima, imbunatateste circulatia sangelui si sistemul respirator, optimizeaza funtionarea sistemului digestiv si nu are efecte adverse asupra organismului.

Adio, kilograme in plus - E imposibil sa nu slabesti atunci cand caloriile acumulate in timp ce mananci sunt mai putine decat cele de care scapi cand alergi. Cu timpul, grasimea de pe burtica va fi doar o amintire nesuferita.
Muschi si oase mai puternice

Densitate osoasa si muschi tari ca piatra, picioare puternice, spate si solduri viguroase – asta vei capata in urma alergatului. Nu-ti fie teama ca vei arata ca un culturist: joggingul nu deformeaza masa musculara, ci o modeleaza armonios.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Daca nu este prea frig pentru a fi in siguranta – de exemplu, un risc ridicat de degeraturi – nu aveti de ce sa va faceti griji in privinta alergatului. Citește mai mult...

Mergi la sala, urmeaza un curs de dans, aerobic, inot sau tae-bo. Găsește-ți motivația!

Slabeste sanatos

Slabeste sanatos


Publicat în Elle.ro

Daca vrei sa slabesti, mananca mai putin, dar nu te infometa. Sunt necesare doar cateva schimbari minore.

Primul pas: pentru a afla cu exactitate daca esti supraponderala sau nu, e bine sa-ti calculezi indicele de masa corporala (IMC), care-ti da raportul intre inaltimea si greutatea ta. Formula de calcul e simpla: IMC = greutatea (in kg) / inaltimea la patrat (in m). Daca rezultatul este sub 18,5 esti subponderala. Intre 18.5 si 24,9 te situezi in categoria normoponderal. Tot ce este peste 25 inseamna supraponderal (cu anumite grade: crescut, moderat, sever, foarte sever).

Pasul doi: Mananca Sanatos - Daca vrei sa slabesti, mananca mai putin, dar nu te infometa. Sunt necesare doar cateva schimbari minore. Mananca mai putine grasimi. Consuma zilnic trei mese echilibrate din punct de vedere nutritional. Mesele putine, dar prea consistente determina cresterea in greutate. Saritul meselor incetineste scaderea in greutate. Cu trei mese mici, plus gustari pe parcursul zilei, slabesti mai usor. E un fapt dovedit, iar tu nu faci exceptie.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Poate parea simplu, insa este dificil sa facem distinctia intre plictiseala si foame uneori, sustin specialistii in domeniu. Citește mai mult...

Semintele de chia au devenit niste "vedete" ale nutritiei datorita continutului lor ridicat de acizi grasi omega 3 si fibre. Găsește-ți motivația!