Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

30 minute mișcare » Fitness

Alimentaţia este unul dintre cele mai importante aspecte, atât în viaţa de zi cu zi cât mai ales ca sportiv

Ana Mega este una dintre pasionatele de alergare, înot şi bicicletă. Dar nu pe rând sau ocazional, ci toate, în probe solicitante în competiţii de triatlon şi Ironman. Urmează un interviu despre voinţă, forţă, răbdare, sacrificiu, dietă echilibrată, toate încununate la final cu un corp fit şi o energie de invidiat

CSÎD: Ce dieta adopţi ca să faci faţă efortului?

Ana Mega: Alimentaţia este unul dintre cele mai importante aspecte, atât în viaţa de zi cu zi cât mai ales ca sportiv. Personal, nu sunt adepta dietelor şi prefer o alimentaţie echilibrată, evitând pe cât posibil prăjelile sau bombele calorice care îţi aduc prea puţine aporturi nutritive. Desigur, ca sportiv de anduranţă, carbohidraţii joacă un rol esenţial în alimentaţie dar şi proteinele sau grăsimele sănătoase au beneficiile lor.
Micul dejun era cea mai bogată masă, la prânz nu aveam probleme pentru ca orezul oricum ar fi gătit e mâncarea mea preferată, iar seara îmi făceam tot felul de salate. Cu rutina înainte de cursă poţi spune că: înainte de cursă am un obicei pe care îl respect referitor la încărcarea cu carbohidraţi şi consumul de lichide pentru a porni la drum cu rezervoarele pline.

CSÎD: Cum îţi priveai corpul înainte şi cum îl vezi acum?

Ana Mega: Lăsând modestia la o parte, eu am fost întotdeauna o fire sportivă şi atentă cu alimentaţia, iar datorită acestui fapt arătam destul de bine, acum însă, după ce am adoptat acest stil de viaţă şi de pregătire fizică, pot spune că mă simt excelent. Corpul s-a tonifiat, muşchii sunt mult mai puternici, eu mă simt puternică. Cred că, in doua cuvinte, sunt mega fit!

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în CSID. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Aceste băuturi delicioase recomandate de doi specialişti, dr. Mehmet Oz şi Jillian Michaels te ajută să te hidratezi şi în acelaşi timp reduc şi previn balonarea. Găsește-ți motivația!

Cel mai bun exercitiu pentru slabit

Cel mai bun exercitiu pentru slabit


Publicat în AntrenorulMeuPersonal.ro

Trebuie sa imparti cele 2-3 mese pe care le mananci acum in 5-6 mese mai mici.

Renumitul antrenor M. Boyle spune ca cel mai bun exercitiu pentru slabit este impinsul de la masa. Ceea ce incerca sa spuna este ca pentru a slabi, majoritatea oamenilor trebuie sa se impinga de la masa. Secretul sta in modul de executie a acestor "exercitii". Chiar daca unii oameni mananca prea mult si unii mananca foarte putin, marea majoritate din ambele categorii mananca la timpul gresit si mancaruri gresite.Regleaza-ti treptat cantitatea pe care o mananci si mananca mai des. Trebuie sa imparti cele 2-3 mese pe care le mananci acum in 5-6 mese mai mici.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Mancatul o data la 2-3 ore e una din cele mai importante modificari pe care le poti face asupra dietei tale.  Citește mai mult...

Această soluţie este total contraindicată de specialişti, deoarece face ravagii în organism şi se pot ajunge la probleme foarte grave.  Găsește-ți motivația!

Secretul unui corp de invidiat

Secretul unui corp de invidiat


Publicat în Feminis.ro

Pentru a da jos kilogramele in plus este important sa faci exercitii fizice.

Fa jogging in fiecare zi timp de o ora. Este suficient pentru a arde caloriile in plus.

Pentru a scapa de colaceii neplacuti de pe abdomen incearca sa faci genuflexiuni, flotari si abdomene. Fa zilnic seturi care sa contina cele trei tipuri de exercitii timp de 30 de minute.

Inainte de culcare, acorda-ti 5 minute pentru putina miscare. Plimba-te prin casa sau alearga pe loc.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Jennifer mananca tot ceea ce isi doreste si reuseste sa slabeasca pentru ca mananca echilibrat si acorda o mare atentie portiilor. Citește mai mult...

Inlocuieste gustarile dintre mese cu variante mai sanatoase, este momentul sa te concentrezi asupra alegerilor pe care le faci la mesele principale. Găsește-ți motivația!