Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

30 minute mișcare » Fitness

Alimentaţia este unul dintre cele mai importante aspecte, atât în viaţa de zi cu zi cât mai ales ca sportiv

Ana Mega este una dintre pasionatele de alergare, înot şi bicicletă. Dar nu pe rând sau ocazional, ci toate, în probe solicitante în competiţii de triatlon şi Ironman. Urmează un interviu despre voinţă, forţă, răbdare, sacrificiu, dietă echilibrată, toate încununate la final cu un corp fit şi o energie de invidiat

CSÎD: Ce dieta adopţi ca să faci faţă efortului?

Ana Mega: Alimentaţia este unul dintre cele mai importante aspecte, atât în viaţa de zi cu zi cât mai ales ca sportiv. Personal, nu sunt adepta dietelor şi prefer o alimentaţie echilibrată, evitând pe cât posibil prăjelile sau bombele calorice care îţi aduc prea puţine aporturi nutritive. Desigur, ca sportiv de anduranţă, carbohidraţii joacă un rol esenţial în alimentaţie dar şi proteinele sau grăsimele sănătoase au beneficiile lor.
Micul dejun era cea mai bogată masă, la prânz nu aveam probleme pentru ca orezul oricum ar fi gătit e mâncarea mea preferată, iar seara îmi făceam tot felul de salate. Cu rutina înainte de cursă poţi spune că: înainte de cursă am un obicei pe care îl respect referitor la încărcarea cu carbohidraţi şi consumul de lichide pentru a porni la drum cu rezervoarele pline.

CSÎD: Cum îţi priveai corpul înainte şi cum îl vezi acum?

Ana Mega: Lăsând modestia la o parte, eu am fost întotdeauna o fire sportivă şi atentă cu alimentaţia, iar datorită acestui fapt arătam destul de bine, acum însă, după ce am adoptat acest stil de viaţă şi de pregătire fizică, pot spune că mă simt excelent. Corpul s-a tonifiat, muşchii sunt mult mai puternici, eu mă simt puternică. Cred că, in doua cuvinte, sunt mega fit!

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în CSID. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Karl Lagerfeld afirma ca moda este cea mai sanatoasa motivatie pentru a slabi. Găsește-ți motivația!

Afla cum iti poti imbunatati metabolismul, atat cu ajutorul unor trucuri de fitness, cat si prin intermediul unor sfaturi legate de dieta alimentara.

Acorda atentie mesei de dimineata - Micul dejun este esential daca vrei sa iti reeduci metabolismul si sa ii reamintesti, inca de dimineata, ca are indatoriri de indeplinit. In cazul in care sari peste micul dejun, prelungesti starea de repaus a organismului, iar mecanismul natural de aparare al organismului va incepe sa conserve energia, motiv pentru care rata metabolica se va mentine la un nivel scazut.

Un mic dejun consistent iti va inviora metabolismul de la primele ore ale zilei si te va feri de pofta acuta de dulce care apare atunci cand organismul nu primeste nutrimentii de care are nevoie.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

In general, cu cat masa musculara este mai mare si cea a grasimii mai mic, cu atat rata metabolismului este mai mare. Citește mai mult...

Se intampla uneori sa te duci la sala de trei ori pe saptamana si in alte dati sa nu reusesti sa ajungi nici macar o data? Da, stim, nu e ca si cum tu nu ti-ai dori, ci pur si simplu apar alte prioritati. Găsește-ți motivația!

Carmen Bruma despre silueta perfecta

Carmen Bruma despre silueta perfecta


Publicat în Feminis.ro

Carmen Bruma are doua principii: alimentatie sanatoasa si multa miscare.

Carmen Bruma a avut in urma cu cativa ani 86 de kilograme. A slabit 30 de kilograme si acum se poate lauda cu o silueta de invidiat. Desi spune ca dieta ei se modifica de la o saptamana la alta, Carmen Bruma nu face niciodata rabat de la cateva reguli ridicate la principii de viata: alimentatie sanatoasa si multe miscare.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Carmen Bruma: "Sa fii grasă este o experienţă traumatizantă din care am învăţat multe".  Citește mai mult...

Dr. Oz îţi dă o mână de ajutor şi te sfătuieşte ce trebuie să faci ca să ai în meniul tău alimente sănătoase. Găsește-ți motivația!