Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

30 minute mișcare » Fitness

Alimentaţia este unul dintre cele mai importante aspecte, atât în viaţa de zi cu zi cât mai ales ca sportiv

Ana Mega este una dintre pasionatele de alergare, înot şi bicicletă. Dar nu pe rând sau ocazional, ci toate, în probe solicitante în competiţii de triatlon şi Ironman. Urmează un interviu despre voinţă, forţă, răbdare, sacrificiu, dietă echilibrată, toate încununate la final cu un corp fit şi o energie de invidiat

CSÎD: Ce dieta adopţi ca să faci faţă efortului?

Ana Mega: Alimentaţia este unul dintre cele mai importante aspecte, atât în viaţa de zi cu zi cât mai ales ca sportiv. Personal, nu sunt adepta dietelor şi prefer o alimentaţie echilibrată, evitând pe cât posibil prăjelile sau bombele calorice care îţi aduc prea puţine aporturi nutritive. Desigur, ca sportiv de anduranţă, carbohidraţii joacă un rol esenţial în alimentaţie dar şi proteinele sau grăsimele sănătoase au beneficiile lor.
Micul dejun era cea mai bogată masă, la prânz nu aveam probleme pentru ca orezul oricum ar fi gătit e mâncarea mea preferată, iar seara îmi făceam tot felul de salate. Cu rutina înainte de cursă poţi spune că: înainte de cursă am un obicei pe care îl respect referitor la încărcarea cu carbohidraţi şi consumul de lichide pentru a porni la drum cu rezervoarele pline.

CSÎD: Cum îţi priveai corpul înainte şi cum îl vezi acum?

Ana Mega: Lăsând modestia la o parte, eu am fost întotdeauna o fire sportivă şi atentă cu alimentaţia, iar datorită acestui fapt arătam destul de bine, acum însă, după ce am adoptat acest stil de viaţă şi de pregătire fizică, pot spune că mă simt excelent. Corpul s-a tonifiat, muşchii sunt mult mai puternici, eu mă simt puternică. Cred că, in doua cuvinte, sunt mega fit!

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în CSID. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Nutritionistii recomanda consumul zilnic deoarece sunt usor de de digerat si nutritive. Găsește-ți motivația!

Incalzeste-te 5 minute prin a merge sau alerga pe loc, dupa care fa 5 exercitii, cate un minut fiecare.

Echipamentul: ai nevoie de un cronometru, pentru a putea tine mai usor evidenta timpului lucrat la fiecare exercitiu si un step sau un material cubic, rezistent, inalt de 20-30 de centimetri.

Incalzeste-te 5 minute prin a merge sau alerga pe loc, dupa care fa 5 exercitii, cate un minut fiecare.

Incepatorii ar trebui sa faca un circuit complet, iar avansatii cate 5 circuite. Fa acest tip de antrenament de 3 ori pe saptamana, in zile neconsecutive.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Iti trebuie doar o pereche de pantofi foarte comozi si suficient timp liber – aproximativ 45 de minute pe zi. Citește mai mult...

Dorinta de a slabi motiveaza oamenii sa faca sport insa fenomenul nu dureaza. Găsește-ți motivația!

5 beneficii nestiute ale sportului

5 beneficii nestiute ale sportului


Publicat în Dietetik.ro

Poate ai observat ca dupa ce faci multe exercitii ai pielea mai stralucitoare sau mintea mai agila.

Suntem constienti de lucrurile evidente: exercitiile iti tonifica muschii si te ajuta sa te mentii in forma. Stim chiar ca sportul tine in frau presiunea arteriala si ajuta astfel si inima. Iată alte 5 beneficii nestiute pe care sportul le aduce organismului tau:

1. Sportul te face sa gandesti mai limpede

Studiile arata ca persoanele care merg la sala au note mai bune la scoala si o memorie mai puternica. Alte cercetari sugereaza faptul ca exercitiile imbunatatesc puterea de concentrare.

2. Sportul te intinereste

Cand te antrenezi, stimulezi circulatia sangelui in corp si implicit antrenezi colagenul din piele. Cu cat e mai elastica pielea ta, cu atat vei arata ca la 20 de ani.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Exerciţiile fizice "repară" senzitivitatea neuronilor implicaţi în controlul saţietăţii, cei care ne transmit nouă informaţia că suntem plini, gata cu mâncatul. Citește mai mult...

Este destul de greu sa te adaptezi unui obiectiv pe termen lung, atat vreme cat esti inconjurata de recompense pe termen-scurt. Dar se poate sa traiesti pentru maine, daca inveti sa faci alegeri destepe azi.  Găsește-ți motivația!