Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

30 minute mișcare » Fitness

Activitatea fizică de intensitate moderată stimulează sistemul imunitar

Activitatea fizică regulată are o influenţă benefică asupra greutăţii corporale, inimii, oaselor şi muşchilor şi reduce riscul unor afecţiuni cronice, precum artrita, fibromialgia şi obezitatea.

Despre exerciţiile fizice ştim că menţin mobilitatea corporală şi ard surplusul de calorii. S-a dovedit însă că efectele sunt mult mai extinse. Un grup de cercetători de la Şcoala de Medicină de la Universitatea San Diego, a descoperit că practicarea timp de 20 de minute pe zi  a activităţii fizice de intensitate moderată stimulează sistemul imunitar să reducă nivelul de inflamaţie din corp.

„De fiecare dată când facem exerciţii, realizăm ceva cu adevărat benefic în multe privinţe pentru organism, inclusiv la nivelul celulelor imunitare“, a explicat dr. Suzi Hong, autoarea principală a studiului publicat recent în jurnalul „Brain, Behavior and Immunity“.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Adevarul. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Exerciţiile fizice "repară" senzitivitatea neuronilor implicaţi în controlul saţietăţii, cei care ne transmit nouă informaţia că suntem plini, gata cu mâncatul. Citește mai mult...

***

Ma numesc Laura si sunt din Brasov. Mi-am propus ca slabesc doar cateva kilograme. Găsește-ți motivația!

3610 calorii in minus cu sport casnic

3610 calorii in minus cu sport casnic


Publicat în www.cosmopolitan.ro

N-ai timp sa ajungi la sala?

Ai face ceva miscare ca sa-ti mai intaresti muschii, dar nu stii ce si mai ales cand… noi iti venim in ajutor cu ceva idei nastrusnice!

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Aportul zilnic mediu de calorii pentru păstrarea constantă a greutăţii - pentru doamne este cam 1.300-1.500 kcal iar pentru domni cam de 1.800-2.000 kcal. Citește mai mult...

O ora de gimnastica, o tura de alergat sau mese mai controlate inseamna fara doar si poate sanatate curata.  Găsește-ți motivația!

Folosește-te de acest exercițiu de bază din fitness, ca să îți lucrezi pieptul, spatele, brațele și abdomenul.

Normal Push-up - Cu brațele depărtate, astfel încât atunci când cobori să ai un unghi de 90 de grade între antebraț și braț. Pieptul nu coboară mai jos de nivelul coatelor. Dacă ești încă la început cu antrenamentele, execută aceste flotări cu sprijin pe genunchi.

Spiderman Push-up - Ca la o flotare normală, doar că în timp de execuți flotarea, duci alternativ câte un genunchi spre cot; de exemplu, piciorul drept la brațul drept.

Incline Push-up - Ca la o flotare normală, doar că trebuie să îți sprijini picioarele pe o bancă sau pe un suport mai înalt, astfel încât să ai o poziție declinată (picioarele mai sus decât trunchiul).

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Pixabay.com

Îți mai recomandăm:

Vă oferim câteva argumente care v-ar putea convinge să faceți o schimbare în viața dumneavoastră: Găsește-ți motivația!