Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

30 minute mișcare » Abdomene

Iti trebuie un step sau o banca joasa si multa vointa, bineinteles!

Cori Gramescu iti propune sa incepi cu urmatorul exercitiu. Asaza-te culcata pe step, cu genunchii indoiti pe sol. Trebuie sa sustii gatul cu degetele impreunate in zona cervicala. Apoi ridica alternativ cotul la genunchiul opus si revino la pozitia de la inceput. Fa aceasta miscare in doua serii a cate opt repetari, cu fiecare picior.

Tot din aceeasi pozitie, intinde unul dintre picioare atunci cand executi abdomenele. Fa doua serii a cate opt repetari si apoi fa acelasi exercitiu cu celalalt picior. Controleaza-ti cu atentie pozitia spatelui, mentinand abdomenul incordat pe tot parcursul exercitiului.

Urmareste-o pe Cori Gramescu online, Facebook si Twitter.  

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Ziare.com. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

"The Method: antrenamentul complex pentru toate varstele" este un program foarte echilibrat de exercitii de tonifiere, ce poate fi executat la saltea sau in mod static, din picioare.  Citește mai mult...

***

De ce e bine să mâncăm pastele al dente, cartofii reci sau să nu prăjim niciodată în ulei de măsline? Găsește-ți motivația!

Muzica te face să tragi tare la sală!

Muzica te face să tragi tare la sală!


Publicat în Ce se intampla, Doctore?

Muzica are efect asupra celor care depun efort fizic, pentru că muşchii au o coordonare mai bună, iar oboseala se instalează mai târziu.

În cadrul experimentelor, neurologii au monitorizat mişcarea musculară, consumul de oxigen şi senzaţiile subiecţilor în timp ce depuneau efort pe ritmul muzicii.

Când ascultau muzică, muncitorii lucrau mai mult şi se simţeau mai puţin obosiţi. Acelaşi lucru este valabil şi pentru sportivi, mai ales pentru fotbalişti, care se simt mobilizaţi de cântecele suporterilor.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Flickr

Îți mai recomandăm:

Muzica are efecte terapeutice Citește mai mult...

Femeile grasute sunt "neingrijite", cele slabe sunt "rele" – iata ce a dezvaluit un studiu realizat de revista "Glamour".  Găsește-ți motivația!

Motive pentru care te-ai apuca să faci sport la ține acasă ar fi o mulțime: economisești bani, nu pierzi timpul pe drum, îți faci programul cum vrei și lucrezi în ce ritm îți e ok.

Fă-ți un program  
   
E drept că ai libertatea să-ți alegi când să faci sport, dar trebuie totuși să-ți stabilești când exact se va întâmpla asta. Gândește-te cam cum se desfășoară activitățile tale acasă, în ce perioadă a zilei ai avea cel mai mult chef să faci mișcare și notează-ți în agendă.  
  
Alege-ți un profesor virtual  
   
Ai nevoie totuși de cineva care să-ți arate tot felul de exerciții și care să-ți ofere un exemplu. Internetul este plin de filmulețe cu antrenamente de tot felul, unele chiar făcute de antrenori celebri. Și asta fără să plătești niciun ban! Profită de tot ce-ți oferă Youtube-ul și alte site-uri de specialitate.  

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Freeimages.com

Îți mai recomandăm:

Ai nevoie de câteva trucuri care te pot motiva să începi cu brio sau să continui cu acest obicei care face minuni pentru sănătatea ta! Citește mai mult...

Această soluţie este total contraindicată de specialişti, deoarece face ravagii în organism şi se pot ajunge la probleme foarte grave.  Găsește-ți motivația!