Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

30 minute mișcare » Fitness

Tot ceea ce trebuie să faci este să le pui la încheietura mâinii și brusc vei deveni mai activ?

Analizarea performanțelor fizice a celor care aleargă a evoluat enorm din perioada în care înregistrarea datelor se putea efectua numai într-un laborator de medicină sportivă. În prezent, se folosesc centuri montate pe piept, ceasuri purtate la încheietura mâinii, aplicații de smartphone și, din ce în ce mai multe, brățări inteligente în rândul amatorilor.

Deși anumite persoane poartă aceste brățări în speranța îmbunătățirii și creșterii frecvenței activităților fizice, studiile arată că acestea nu au decât un efect minim asupra nivelului de activitate fizică și nu par să îmbunătățească efectele asupra sănătății, chiar și în prezența unei stimulări financiare.

Profesorul Eric Finkelstein și colegii săi din cadrul programului de cercetare cu privire la serviciile de sănătate de la Duke-NUS Medical School, Singapore, au scos în evidență că brățările inteligente sunt asociate cu creșterea numărul de minute de activitate fizică moderată și intensă într-o săptămână, dar nu aduc beneficii în ceea ce privește indicele de masă corporală (body mass index – BMI), tensiunea arterială, calitatea vieții și aptitudinile cardio-respiratorii.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Alerg.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Dr. Oz nu recomandă femeilor sănătoase să excludă total din alimentaţie lor alimentele care conţin gluten. Găsește-ți motivația!

Multe persoane care nu fac sport au impresia ca adeptii exercitiilor fizice sunt mari mancai, ca au apetitul crescut din cauza work-outului. Asa o fi?

Cercetari stiintifice au aratat ca, prin exercitii fizice, scade nivelul hormonului grelina – care controleaza senzatia de foame – si regleaza nivelul glicemiei. Mai mult, un alt studiu a demonstrat ca o femeie care face miscare dimineata este mai putin tentata de ispitele culinare care i se ivesc pe parcursul zilei decat una care nu a facut niciun fel de work-out.

Totusi, in unele cazuri, te poti simti slabit dupa antrenament. Iata ce ar trebui sa mananci ca sa nu-ti dai peste cap eforturile de a obtine silueta dorita!

O banana – acest fruct este bogat in potasiu, mineral pe care il elimini in timpul antrenamentului prin transpiratie. Totodata, contine si sodiu, pe care – la randul lui – il elimini prin sudoare. 

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Cercetari stiintifice au aratat ca, prin exercitii fizice, scade nivelul hormonului grelina – care controleaza senzatia de foame – si regleaza nivelul glicemiei. Citește mai mult...

Daca ai tot amanat pana acum momentul in care vei incepe sa dai jos kilogramele in plus acumulate in sezonul rece, e timpul sa nu mai stai pe ganduri si sa treci la actiune.  Găsește-ți motivația!

Florin Neby e la datorie şi îţi arată astăzi o serie de exerciţii perfecte pentru tonifierea picioarelor, dar şi pentru menţinere.

Florin Neby a ales pentru ziua 11 un loc inedit de filmare: o cameră de hotel! Tot aici a realizat şi programul de fitness, tocmai ca să demonstreze că nu există scuze atunci când vine vorba de sport! Fie că eşti în vacanţă, în delegaţie sau pur şi simplu plecată din oraş, îţi poţi face rutina zilnică chiar şi în camera de hotel!

Ai nevoie doar de salteluţa specială şi, bineînţeles, de acces la Internet ca să vezi ce îţi propune Neby, antrenorul tău personal. De data aceasta veţi lucra picioarele, cu exerciţii uşoare cu fandări, sărituri şi întinderi.

Urmareste-l pe Florin Neby online, Facebook si YouTube.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Dacă vreţi să slăbiţi, să vă tonifiaţi sau pur şi simplu să vă menţineţi tonusul, urmăriţi materialul video de mai jos! Citește mai mult...

Jamie Oliver a fost invitat în emisiunea The Dr. Oz Show pentru a te învăţa să faci 4 schimbări în alimentaţie ca să mănânci sănătos şi să slăbeşti. Găsește-ți motivația!