Radio spacer line
Pornim Happy Radio...
Login

30 minute mișcare » Fitness

Tot ceea ce trebuie să faci este să le pui la încheietura mâinii și brusc vei deveni mai activ?

Analizarea performanțelor fizice a celor care aleargă a evoluat enorm din perioada în care înregistrarea datelor se putea efectua numai într-un laborator de medicină sportivă. În prezent, se folosesc centuri montate pe piept, ceasuri purtate la încheietura mâinii, aplicații de smartphone și, din ce în ce mai multe, brățări inteligente în rândul amatorilor.

Deși anumite persoane poartă aceste brățări în speranța îmbunătățirii și creșterii frecvenței activităților fizice, studiile arată că acestea nu au decât un efect minim asupra nivelului de activitate fizică și nu par să îmbunătățească efectele asupra sănătății, chiar și în prezența unei stimulări financiare.

Profesorul Eric Finkelstein și colegii săi din cadrul programului de cercetare cu privire la serviciile de sănătate de la Duke-NUS Medical School, Singapore, au scos în evidență că brățările inteligente sunt asociate cu creșterea numărul de minute de activitate fizică moderată și intensă într-o săptămână, dar nu aduc beneficii în ceea ce privește indicele de masă corporală (body mass index – BMI), tensiunea arterială, calitatea vieții și aptitudinile cardio-respiratorii.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Alerg.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com

~
~

Îți mai recomandăm:

Afla cum sa combati amanarea, factorul care te trage de multe ori inapoi. Găsește-ți motivația!

Mila Kunis este foarte atenta la ceea ce mananca, insa nu tine o dieta.

Mila Kunis este foarte atenta la ceea ce mananca, insa nu tine o dieta. Reuseste sa isi pastreze silueta slaba printr-un program fitness pe care il respecta cu strictete. Dupa  ce a slabit aproape 10 kilograme pentru rolul in filmul "Black Swan" mancand in fiecare zi doar 1.200 de calorii, actrita a revenit la un stil de viata sanatos.

Mila isi lucreaza corpul alaturi de trainerul Brian Abercrombie cu programul P.A.S.E - power, agility, strength, endurance, care nu se concentreaza doar asupra unei parti, ci asupra intregului corp.

Urmareste-o pe Mila Kunis online, Facebook si Wikipedia.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Daniela a mancat pepene sau cirese, de 3-4 ori pe saptamana, astfel a ajuns la 52 de kilograme. Citește mai mult...

Interviu cu Mihaela Stroe, expert în inteligenţa nonverbală şi în analiză comportamentală Găsește-ți motivația!

3 exerciţii pentru slăbit

3 exerciţii pentru slăbit


Publicat în Click

Vrem să slăbim şi ţinem regim. Atenţie, însă! Fără mişcare, rezultatele nu vor fi deloc aşa cum ne aşteptăm. Iată trei exerciţii simple, pentru acasă.

Vrem să slăbim şi ţinem regim. Atenţie, însă! Fără mişcare, rezultatele nu vor fi deloc aşa cum ne aşteptăm. Iată trei exerciţii simple, pentru acasă. “Dacă le faceţi de 3 ori pe săptămână, pe o perioadă de o lună de zile, puteţi obţine împreună cu un echilibru alimentar, beneficii majore în ceea ce priveşte greutatea corporală, tonusul muscular şi îmbunătăţirea stării de sănătate”, ne-a spus antrenorul Mihai Dragomir.

Pentru posterior - Din poziţia culcat pe burtă, cu braţele sprijinite pe sol in dreptul pieptului şi mingea fixată intre glezne, se execută extensia trunchiului cu ridicarea progresivă a corpului, cu privirea inainte, până la obţinerea contracţiei musculare in zona spatelui şi a fesierului. Se recomandă 3 serii a câte 12 ridicări, pentru incepători şi 3 serii a câte20/30 de repetări, pentru avansaţi. Are eficienţă asupra spatelui ajutând la susţinerea coloanei vertebrale, dar şi în tonifierea posteriorului.

Urmareste-l pe Mihai Dragomir online.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Bicicleta este un exercitiu care il puteti face atat in sala de antrenament si acasa deoarece nu aveti nevoie de echipamente speciale.  Citește mai mult...

Cercetătorii au realizat un studiu privind persoanele care mănâncă mai târziu şi cele care mănâncă mai devreme.  Găsește-ți motivația!