Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

30 minute mișcare » 30 minute miscare

Simona Gheorghe vorbeste despre 7 riscuri la care trebuie sa fim atenti cand ne intoarcem in sala de sport.

Încălzirea – mulţi fac greşeala de a începe lucru la aparate direct. Aceasta este una din cele mai mari şi frecvente greşeli, mai ales atunci când abia ne-am întors din vacanţă. Trebuie să începem într-un ritm mai lent şi, treptat, să intensificăm ritmul, dând şansa muşchilor, dar şi inimii, să se adapteze. Chiar dacă vorbim de fitness, aerobic, zumba sau tae-bo, începutul este întotdeauna mai ponderat.

Poziţia corectă a corpului – de multe ori, în efortul de a face faţă aparatelor de fitness, ne încovoiem spatele sau adoptăm o poziţie incorectă a picioarelor, punând presiune inutilă asupra acestor zone şi riscând chiar să fortăm articulaţiile. Antrenorul personal poate să îti atragă atentia asupra pozitiei.

Urmareste-o pe Simona Gheorghe la FitCurves online si Facebook.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în Eva.ro. Sunteți autorul articolului?

Îți mai recomandăm:

Pentru acele femei care si-au dorit sa se intample minuni intr-un timp scurt, fara sa depuna un efort prea mare, exista FitCurves. Citește mai mult...

***

Femeile insarcinate care au un animal de companie fac mai multa miscare, spre deosebire de cele care nu au. Găsește-ți motivația!

30 de minute de exerciții cardio, de cinci ori pe săptămână, îți vor îmbunătăți rezistența și vor arde câteva calorii în plus.

Vrei să eviți discuțiile inutile și incomode din lift? Urcă pe scări și îți vei crește repede pulsul. Dacă ai nevoie de un exercițiu cardio, urcă două trepe deodată într-un ritm rapid.  
 
Ai de așteptat până când se printeaza vreo 200 de pagini? Stai cu picioarele ușor depărtate, apasă pe pernuțele degetelor, apoi rulează talpa ușor până la călcâie. Repetă de 12 - 15 ori sau până când își termină imprimanta treaba.

Dacă ți-e jenă să sări în birou, avem un exercițiu pe care poți să-l faci fără să te vadă nimeni. Pur și simplu încordează-ți mușchii fesieri, menține poziția pentru 5 - 10 secunde apoi relaxează. Totul pentru un posterior de invidiat!

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet. Credit foto Pixabay

Îți mai recomandăm:

Sportul practicat cu consecvenţă ne ajută să ne menţinem sănă­ta­tea, iar mişcarea devine tot mai importantă pe măsură ce înaintăm în vârstă. Citește mai mult...

Obiceiurile sănătoase zilnice, chiar și cele aparent banale, cum ar fi un mic dejun hrănitor sau plimbările regulate, contribuie la o bună funcționare a organismului nostru. Găsește-ți motivația!

Lipsa somnului favorizeaza cresterea hormonilor de stres odata cu largirea taliei.

Mergeti la culcare cu o ora mai devreme. Astfel, a doua zi nu veti fi epuizati. Toti cei care isi doresc sa scape de grasimea care le acopera burta trebuie sa stie un lucru foarte important: alimentatia sanatoasa impreuna cu un program regulat de exercitii fizice ajuta sa va atingeti obiectivul insa numai daca va odihniti suficient. Lipsa somnului favorizeaza cresterea hormonilor de stres odata cu largirea taliei.

„Exista legaturi directe intre lipsa somnului, stres marit si cresterea in greutate”, a declarat Michele Olson doctor la Universitatea Auburn.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Secretul este: pilates. Citește mai mult...

Omul modern a uitat sa manance in functie de necesitati si mananca cu mintea. Găsește-ți motivația!