Radio spacer line
Logo small
Pornim Happy Radio...

30 minute mișcare » 30 minute miscare

Iată 3 exerciţii nemaipomenite care te ajută să scapi în nici 10 minute de durerile de spate, şold şi genunchi.

Mersul pe vârfuri - Ajută la întărirea musculaturii degetelor de la picioare, ca de altfel şi a ligamentelor acestora, dar şi a gambei şi muşchilor şoldurilor. Mergi pur şi simplu pe vârfuri pentru 20 de secunde, după care 10 - 15 secunde odihneşte-te şi repetă de 10 ori procesul.

Mişcare de gleznă - Roteşte laba piciorului înainte şi înapoi de 10 ori la fiecare picior. Acest lucru ajută şi la întărirea fiecărei grupe de muşchi ai picioarelor şi spatelui. 

Ridicarea pixului cu ajutorul degetelor de la picioare - Poate suna ridicol, dar acest lucru îţi întăreşte ligamentele şi musculatura picioarelor.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet Publicat în feminis.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay

Îți mai recomandăm:

Exercitiile de aerobic sunt o modalitate cat se poate de buna de a scapa de caloriile in exces. Citește mai mult...

***

Dacă eşti genul de femeie care şi-a făcut un obicei să alerge în parc, nu lăsa frigul să te ţină în casă. Găsește-ți motivația!

Considera ca sportul a fost esential in lupta cu kilogramele in plus.

O dieta bazata pe legume, cat mai putine fructe, carne alba, lactate cu cel mult 2 la suta grăsime si sportul au ajutat-o pe Valentina Pelinel sa slabeasca 6-7 kilograme in doua luni. "In timpul dietei faceam aerobic si alergam in parc in fiecare zi. Obicei pe care mi l-am pastrat si dupa terminarea regimului alimentar", a declarat pentru Gandul top-modelul.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Valentina Pelinel, sotia politicianului Cristian Boureanu a slabit 8 kg. Citește mai mult...

Expertii in nutritie recomanda consumul a cel putin 400 g de fructe si legume, impartite in cinci portii, in fiecare zi.  Găsește-ți motivația!

Cand ne ies analizele proaste ne intrebam ce o fi colesterolul asta.

Ce ar trebui sa schimb in haosul zilnic in care preocuparea pentru mancatul sanatos si pentru miscare e departe de a fi o prioritate? Este bine sa stii ce este acest colesterol si ce roluri indeplineste el in organism.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet.

Îți mai recomandăm:

Mulți confundă colesterolul cu grăsimea Citește mai mult...

Cel mai bine ar fi sa mananci proteine (carne, oua, branza, naut, linte, mazare, fasole boabe) dupa antrenament. Găsește-ți motivația!